zondag 23 september 2012

Swan Market in het Museumpark



Vanmiddag ben ik naar de Swan Market XXL geweest in het Museumpark in Rotterdam. Inderdaad, het Museumpark ligt bij allerlei grote musea zoals Boymans en de Kunsthal, maar ook naast het Erasmus.


Ik had er nog nooit van gehoord...dat kan hoor, hier in Rotterdam wordt zoveel georganiseerd, maar het was superleuk! Een lifestylemarkt met veel vintage, zelfgemaakte spulletjes, kinder- en interieur dingen, sieraden, tassen, kunst en veel lekkere hapjes...


Slenter je mee?




Via Madelief had ik van deze markt gehoord, zij had ook een kraampje!


 

Veel vintage, blijft toch wel erg leuk. 


En lekkere hapjes...



Veel creativiteit...




En leuke woonstijl kraampjes in alle stijlen. 


Grappige hebbedingen... 







Leuk en bijzonder publiek...




Die schoenen zijn toch top!




Zelfs de styling op het terrasgedeelte was goed!


 

Ook mijn fiets stond hiertussen, na een paar uurtjes slenteren was ik wel koud geworden dus me weer warm gefietst naar huis. Het was een erg leuke middag waar ik ook blogsters Saskia, Lia en (voor het eerst) Lynda uit het verre Limburg, tegenkwam!

Dit zijn mijn aanwinsten van deze middag. De etagère van Madelief, uit Engeland meegenomen. En het geurzakje vond ik zoschattig.


Op 9 december is er een Kerst Swan Market XXL, hij staat al in mijn agenda!
Fijne week weer.



23 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er even naar toe bent geweest, maar voor jou was het natuurlijk een thuiswedstrijd ;)! Ik hoop dat het droog gebleven is, ik heb regelmatig aan Madelief moeten denken...een verregende markt is niet leuk. Mooie aankopen heb je gedaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat leuk...ik twijfelde nog....maar als jezelf een winkel hebt is de zondag zo fijn om te niksen.....voordat de drukke week weer begint......liefs enne bedankt zo was ik er toch nog even bij....liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal geweldig leuk uit en gezellig om een zondag middag over te slenteren.

    Mooie aankoop heb je gedaan.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke foto's gemaakt zeg. Ik heb vandaag zo zitten twijfelen of ik zou gaan. Maar ik ben lekker thuis gebleven op de bank en achter de knutseltafel. Je hebt wel mijn twijfel weg genomen of ik zal gaan. De kerst editie ben ik als het goed is ook aanwezig. Hij staat in ieder geval al in de agende Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe gelukkig je bent in staat zijn om de Swan markt te bezoeken en Madelief's kraam te zien. Ik hou van je aankopen.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super sfeervol!!
    Geweldig om je zondagmiddag zo door te brengen.

    & leuke aanwinsten .....

    Fijne avond!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige dag heb jij gehad, het is dat ik in het noorden woon anders was je mij ook tegengekomen.

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het was supergaaf! Ik heb veel leuks bij Madelief gekocht,had nog wel veel meer kopen,ik noteer ook gelijk voor de kerstmarkt,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke fotoreportage Jolanda, ik had het ook bij Lynda al gelezen dat er een Swanmarket was. Het ziet er heel gezellig uit allemaal.

    Leuk dat je andere bloggers hebt ontmoet in het echt. Leuke meid is Lynda he

    Fijne week
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke markt met zoveel uiteenlopende dingen. Ik had het al gelezen maar woon gewoon te ver weg. Ik ben even lekker met je meegelopen.
    De details die je maakt zijn ook zo mooi!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o wat leuk zeg, jammer dat ik dat niet eerder wist!!
    Hele leuke foto's heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. t lijkt wel of dat je in england bent geweest, hartstikke mooie foto's, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie markt zeg! en wat heb je er mooie sfeerplaatjes van gemaakt!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk!!
    Deze kon ik ook niet. Ziet er echter super uit. Is dit elk jaar, want dan ga ik volgend jaar zeker eens kijken. Als ras rotterdamse in het brabantse land vind ik dit soort markten echt geweldig.

    liefs Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke foto"s weer.. jammer dat ik dat niet wist..anders had ook even gewild. woon ook vlak bij rotjes knor
    heb het van de kerst gelijk even in me agenda gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag er weer gezellig uit, ben de laatste keer wel geweest. Kon nu jammer genoeg niet maar met de Kerst markt ben ik weer present.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er erg gezellig uit, jammer dat het zover weg is... toch maar eens kijken of 9 december misschien een dagje uit gepland kan worden.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je foto's zijn prachtig geworden Jolanda! Weet je dat ik dat witte stuif helemaal niet heb zien liggen....Ik ben echt alleen maar met mijn kraam bezig geweest :-) Ontzettend leuk dat je nog even langs kwam! Dat maakt zo'n dag op de markt extra speciaal. Ik zie je in ieder geval weer in oktober op de Oostzeedijk.

    Fijne week & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Jolanda! Wat leuk dat je er bent geweest en ook Madelief hebt gevonden!!!
    Mooie reportage weer!
    Ik ga ook eens een kijkje nemen volgende keer!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een waanzinnige sfeerreportage! Ontzettend leuk, kunnen we allemaal mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Jolanda,
    Wat heb je het weer prachtig in beeld gebracht, op jouw foto's zie ik alles bijna nog beter dan dat ik het in het echt heb gezien (pffft wat een zin)
    Wat is jouw header mooi en wat ben ik blij met mijn header, dankjewel, hij is TOP!
    Gaathet?
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Jolanda,
    Super gave foto´s en verslag van volgens mij een heerlijk uitje.
    Kan niet anders dan dat je genoten hebt.
    Leuk dat ik even met je meemocht kijken.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...