zondag 16 september 2012

Terug naar de Villa


Bij Villa Augustus ligt een grote moestuin waar van alles wordt verbouwd. Er staan kassen met druiven, allerlei kruiden, groentes en fruit.



 Alles wat nodig is kan geplukt of gepakt worden voor het maken van allerlei lekkere gerechten.



En daarbij komt dat het er ook allemaal nog eens erg mooi uitziet!
Dus m'n camera maakte overuren:) 
Want ik hou van mooie plaatjes....








En binnen wordt dus van alles verkocht, niet alleen de opbrengsten uit de moestuin maar ook allerlei serviesgoed, (tuin)boeken leuke en gekke hebbedingetjes en lekkere zoete hapjes....










 

Zo'n heerlijke plek!
Deze post is speciaal voor m'n vader, lang tuinder geweest en nog altijd graag te vinden in z'n volkstuin. De komende tijd helaas even wat minder maar dat gaat volgend jaar vast weer helemaal goed komen.

In de laatste Villa post laat ik de bloementuin zien en wat mooie plekjes binnen.
Kijk hier nog even voor de 1e Villa-post als je die hebt gemist....





17 opmerkingen:

  1. Wat een paradijsje is het daar.
    En de winkel is er een,waar je niet zo snel de deur uit gaat.
    Eerst lekker rondkijken en dan iets kopen wat je dolgraag mee naar huis wil nemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien een mooie plek voor een blogmeeting?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig moet daar toch ook maar eens gaan kijken met man.

    gr. anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie plek. En hele mooie foto's. Waar staat deze villa? Misschien leuk om eens naar toe te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plek om een poos rond te dwalen.
    Ook prachtige foto's Jolanda!
    Wens je een fijne week!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, Villa Augustus is zo'n leuke plek. Die moestuin is geweldig hè! En de winkel is ook gezellig.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hier moet ik gewoon een keer naar toe..helemaal geweldig
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die winkel ziet er zo leuk uit......word je hebberig van denk ik!

    Mooie plaatjes weer!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Dit is genieten, wat fijn dat je ons weer even meenam. Zo heerlijk lijkt het me om zelf een flinke moestuin te hebben.
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je er weer leuke foto's van gemaakt. En het ziet er allemaal zo lekker en goed uit.

    Fijne week, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Owwwww het is daar zo leuk he??.....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ziet er weer super uit hoor, kan me voorstellen dat je daar heel graag komt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk plekje is het toch Jolanda. Wij willen er binnenkort ook weer een keer gaan lunchen. Het winkeltje is bij ons ook favoriet. Je hebt er zulke leuke spulletjes :-)!

    Fijne week!

    liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik sluit me aan bij Claudia: blogmeeting!

    '-)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie plek daar Yolanda en mooi op de foto gezet!fijne dag nog....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh,wat een mooi moestuin laat jij ons hier zien...Het is bijna tot kunst verheven zo mooi en verzorgd ziet het er uit !!!!Lief dat je deze post speciaal voor je vader hebt gemaakt....
    En die winkel trouwens ook...Mooi hoor.
    Nog een fijne dag en lief groetje.ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow in één woord een paradijselijk plekje :-)
    Ik ga nog even terug lezen ik loop een eind achter maar het komt goed hihi
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...