maandag 3 september 2012

Wat voor weer zou het zijn in Den Haag.....

Vorig jaar was het fantastisch, de locatie aan de voet van 'onze' Erasmusbrug, het weer, de sfeer,....
Zou Diner en Blanc dit jaar weer zo'n mooi feest worden?
Aan onze voorbereidingen lag het niet, de outfit was goed, het diner heerlijk en voorbereid door m'n man en afgelopen donderdagmiddag vertrokken we naar het Den Haag stadion waar we moesten verzamelen. Daar stonden 45 bussen klaar voor ons. 10 bussen kwamen van een verdere verzamelplaats in het land. Dus ruim 2000 man had wel zin in een wit feestje!





De sfeer was goed, we begroetten oude bekenden en vrienden, en er waren nieuwe kennismakingen.... tafels en stoelen, picknickmanden en koelboxen werden in de bus gezet.


Na wat oponthoud door een kapotte bus gingen we onderweg en hoorden we de locatie: Het Lange Voorhout in Den Haag. Een prachtlocatie maar zouden we het droog houden?! De organisatie was ervan overtuigd, maar in de bus vlogen de eerste buien ons al om de oren...en het hield niet meer op helaas.
Dus regenjassen aan en paraplu-en op!



De volgende 3 foto's kreeg ik van Lia, die ik mee had genomen naar dit natte feestje....




En toen was het even droog....wij zaten niet onder de bomen dus ik was tot op m'n hemd nat. Maar de sfeer bleef goed!


Het werd te gevaarlijk, er kwam nog veel meer heel slecht weer aan, de bliksem was al ergens in geslagen in Den Haag en er werd besloten om het spektakel af te lasten...de bussen gingen pendelen en langzamerhand ging iedereen inpakken.


Deze mooie act kon gelukkig nog wel even hun kunsten vertonen.






En zo viel het 'diner en blanc' dit jaar een beetje in het water...maar we hebben wel een bijzondere avond gehad, een die we niet gauw meer zullen vergeten. De foto's zijn wat minder mooi, in de plensbuien heb ik m'n camera ver weg gestopt, maar een kleine impressie wilde ik jullie toch wel geven.
De volgende post is weer wit en nog een vervolg op Oud Wit in Dordrecht.





14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, en bijzonder, vond ik vorig jaar ook al. Jammer van de regen. Maar helaas, het weer valt niet te regisseren :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat jammer en dat in mijn stad....... Hoop dat er iemand mij /ons ook een keer uitnodigt lijkt me zo gaaf. Op twitter hadden ze het over een Picknick dat vind ik toch wel karig om het zo te omschrijven. Is gewoon een super feest dat zie je zo.... Ik duim voor volgend jaar........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er weer geweldig uit, lijkt me erg bijzonderlijk mee te mogen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas kun je het weer niet regelen. Maar zo te zien hebben jullie jezelf toch wel vermaakt.

    Fijne dag, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige witte foto's
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi wit feest. Ik herinner het me nog van de vorige keer en ik heb Lia's foto's ook gezien. Wat jammer dat het verregende. Maar zo te zien hebben jullie wel plezier gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. volgende blogmeeting dan maar in dresscode doen?

    '-)
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer van het weer,maar de foto's zijn prachtig.
    En zo te zien,was het erg leuk.
    Trouwens erg orgineel,zo'n happening in het wit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij Lia had ik al gelezen dat het diner nogal in het water was gevallen. Het had uiteraard ook wel weer wat, maar een lange zomerse avond was denk ik toch wel beter geweest ;)! Nu maar hopen dat de weergoden volgend jaar iets meer meewerken.

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat het feest gedeeltelijk in het water viel Jolanda.
    Ik las het al in de post die Lia hierover had gemaakt.
    Gelukkig heb je nog wel genoten en mooie foto's kunnen maken.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,

    Ondanks het vieze weer ziet het er toch gezellig uit! Jullie zien er geweldig uit op de foto's. Mooie outfits en ondanks alles vrolijke gezichten! Hopelijk volgend jaar beter!

    Fijne week!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar het was een bijzondere avond!
    Leuk om weer even foto's te zien!
    We hebben het er nog steeds over...........
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig evenement met alles jurken in wit en het hebben van een goede tijd, ondanks het weer!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...