zondag 14 oktober 2012

Blij!


Welke titel ga ik deze post geven....ik wist het even niet. Maar gewoon BLIJ lijkt me wel toepasselijk.
Ondanks alles wat er deze periode gebeurt in ons leven, ben ik ook nog steeds erg blij met alle mooie dingen die er zijn. Zoals dit prachtige herfstboeketje dat staat in een vaasje dat ik ergens voor maar €1,- mee nam. Daar word ik blij van!


En dan deze leuke lampenkapjes, gevonden voor een prikkie op een fair waar we toevallig belandden na een fietstocht vorige maand.

het vissersmandje is alweer vervangen door iets meer herfstigs maar ik loop wat achter met m'n foto's:)


De film Intouchables waar we gistermiddag naar toe zijn geweest (als een van de laatsten in Nederland volgens mij) Wat een bijzondere, mooi, ontroerende en humoristisch film; GAAN als je nog niet bent geweest! Alleen al voor dit nummer waar je BLIJ van wordt....


En dan won ik ook nog een give away!!!
Van Tamar van Wonen in Wit uit Haarlem. Ik volg haar mooie blog en ook op facebook. Vorige maand had ze samen met Sylvia van l'Authentique een hele mooie give away nl een pot krijtverf naar keuze. Je moest doorgeven wat je een mooie kleur vond uit deze serie....


 Ik vond er een heleboel mooi, al was het alleen om de namen zoals Franse Luikjes, Nostalgie, Hollandse lucht en Zeegroen. Kleuren in allerlei aquagroengrijze tinten waar ik zo dol op ben.

Met deze kleur ben ik eruit gekozen.


Ik heb al een eerste besteding gevonden en als ik volgende week herfstvakantie heb, ga ik aan de slag....
De pot heb ik inmiddels ontvangen, dank je Tamar en  l'Authentique. Deze bloemen zijn voor jullie!
Jullie hebben me weer erg blij gemaakt.



Fijne week weer allemaal.





23 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je Jolanda, geniet van de kleine dingen om je heen die je blij maken. Juist dat het een vaasje of een mooi boeket bloemen kan zijn, is goed...het hoeft niet veel te kosten om ergens iets bijzonders in te zien.

    Wat leuk dat jij deze give away gewonnen hebt, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HELEMAAL leuk toch! Ja, je moet toch zèlf de slingers ophangen. En gaaf dat jij die Give-Away had gewonnen! Mooie kleur heb je uitgezocht.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je bloemetjes en lampenkapjes en je pot verf is helemaal super en blij zijn hoort ook bij het leven net als verdriet,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jolanda,
    Ook ik heb dat mooie vaasje..........gekregen van een lieve vriendin!!!!!!!
    EN ben er heel blij mee, het staat heel erg leuk en dat ga ik ook nog wel eens even laten zien.
    Gefeliciteerd met je mooie verf, ook ik ga binnenkort kalkverf verkopen, dus als je meer nodig hebt.........
    Kralingen op straat was erg nat, alweer zo'n natpak evenement...........Ik vind het nu wel genoeg hoor al die leuke dingen die in het water vallen.
    Ik hoop dat je vandaag een fijne dag bij je ouders hebt gehad.
    Tot snel
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om te lezen dat je blij bent en ik heb genoten van je post en je foto's.
    Proficiat met je prijs, en echt ook helemaal jouw kleur, super en ook ik ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen.

    Fijne week Jolanda,

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs. Super! Mooie foto's ook.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leven gaat door....we zullen wel moeten.....en ja het is moeilijk allemaal elke dag weer...maar we mogen blij zijn toch ?...fijne week meis.....liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je give away en wat een grappige bloemen! Prettige avond nog!!
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het leven gaat lang niet altijd over rozen....
    velen met ons hebben of krijgen er mee te maken,helaas.

    Maar wanneer je zó in het leven staat dat je kan relativeren....hoe moeilijk dat vaak ook is,de verdrietige en zorgelijke momenten in het leven in balans weet te brengen met mooie en blije momenten....sta je steviger in je schoenen en kan je het leven beter aan, in goede én in slechte tijden.

    Ook ik werk er dagelijks hard aan om zó in het leven te staan.

    De leuke give away komt bij jou goed van pas lees ik,de plannen daarmee zijn in de maak.
    Mooi kleurtje!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, blij zijn om de kleine dingen om je heen. Daar kun je een heel mooi geluksgevoel van krijgen. Verdriet en blijdschap ligt soms heel dichtbij elkaar.
    Gefeliciteerd met je mooie give-away! Het is echt jouw kleur, ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik gok de wc of 1 muur in de woonkamer die eraan moet geloven volgende week '-)
    Leuke post en dito foto's!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het toch altijd weer een feestje om bij je langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Genieten van de kleine dingen om ons heen, dat moeten we niet vergeten te blijven doen. Je bloemen en lampekapjes zijn prachtig en ik ben heel benieuwd naar wat je gaat doen met die prachtige kleur...
    Ik wens je een heel fijne week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O ja, eind november seizoen drie van Downton Abbey, ook weer genieten...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gefeliciteerd met je give away fijn mag je gelijk aan het werk ha ha .
    ben erg benieuwd wat er onderhanden word genomen .
    succes ermee .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja inderdaad sosm kan je ook gewoon met de kleine dingen blij zijn..gefeliciteerd met je give away..mooie kleur hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het zijn vaak de kleine dingen waar we zo blij van worden!
    gefeliciteerd met je gewonnen give away, erg leuk en de zeegroene kleur
    vind ik schitterend!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een happy post :-)
    Van harte met je Give Away en die kleur groen is écht super !!!
    Erg benieuwd naar het resultaat haha
    Mooi dat boeketje wat kun je daar blij van worden hè
    Fijn dat je ondanks alle verdrietige dingen je ook hiervoor kunt open stellen.
    Fijne avond meis !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke giveaway heb je gewonnen Jolanda! Ik ben heel benieuwd waar je de krijtverf voor gaat gebruiken. De kleur die je gekozen hebt vind ik in iedergeval prachtig.

    Veel succes met schilderen!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. lieve lezer, ik doe dit voor het eerst naar jou, ik vind het geweldig dat herfstboeketje en ook de andere foto`s. Ik heb wel vaker naar jou blog gekeken maar wist niet hoe ik kon reageren. Nu heb ik zelf een blog dat heet Fuchsiaantje en ik zou het ook leuk vinden als andere er naar kijken. Mijn dochter Mirjam (ook een blogger)heeft mij nu uitgelegd hoe ik kan reageren op andere bloggers, en dat ga ik zeker doen. Lieve groetjes van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuke post yolanda, ik ben blij dat jij er blij mee bent en ik kijk uit naar je projectje

    lieve groetjes Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blij worden kun je soms al van kleine dingen, de kunst is om de kleine dingen te zien...

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je maakt mij ook blij met je mooie post Yolanda. Dank je voor je reactie bij mij. Er is niemand in ons Franse huis hoor, we verhuren het nooit. En de reden dat we naar Nederland moesten was niet leuk, maar nu gaat het weer de goede kant op.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...