zondag 7 oktober 2012

Heerlijke herfstwandeling

Ik ben niet zo van de herfst, zeker niet met de regen en wind van de afgelopen week. Doornat op m'n fiets door weer en wind...dan heb ik wel een beetje heimwee naar de zomer.
Maar op zo'n dag als vandaag, is het genieten en moet je wel naar buiten!


Het bos in, het Kralingse Bos natuurlijk, en op zoek naar mooi paddenstoelen.


Ik heb veel moois gezien en ik kon moeilijk kiezen uit de meer dan 100 foto's die ik mee naar huis nam...
Dus voor al degenen die nog niet naar het bos zijn geweest, wandel gezellig mee en laat je verwonderen door al het moois dat ik vanmiddag zag.... 
































Ik had een mooie herfstpost over 'binnen in huis' in gedachten, maar met dit weer moesten we toch naar buiten!
Het was een beetje donker in het bos, omdat de bomen nog goed in het blad zitten. Sommige foto's moest ik dus wat bijwerken en oplichten, dat geeft een bijzonder sfeertje aan ze.
Fijne week weer allemaal.


20 opmerkingen:

  1. enorme mooie foto's ♥ ik heb genoten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooooooveel paddestoelen!!!!! Niet te geloven!!!!! Echt! Hier kan je blijven zoeken, er zijn er gewoon geen, of heel soms eentje helemaal alleen maar zooooveel bij elkaar, zaaaaalig! Dank je dat je ons meenam naar dit sprookjesbos. Ik vind 't echt een wonder, zo'n overvloed aan paddestoelen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende foto's heb je gemaakt..... Ik heb er van genoten!
    Ik wens je een hele fijne week.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig.
    Op sommige foto's lijkt het wel,of de paddenstoelen dansen.
    Een sprookje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het Kralingse Bos is genieten met dit weer. Mooie foto's heb je weer gemaakt Jolanda. Puur genieten dit.Fijne week.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ik krijg gelijk zin om ook een bos wandeling tegaan maken.. Het weekend maar eens kijken of ik samen met me dochter is op pad kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat heerlijk dat ik even met je mee mocht tijdens deze prachtige wandeling. Ik heb ervan genoten en nu de nieuwe week weer opgefrist tegemoet... Wat heb je weer mooie foto's gemaakt zeg...
    Ik wens jou ook een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's zeg bedankt voor de wandeling ;).
    voor mij een beetje jeugd sentiment een vriendinnetje van mij woonde vroeger vlakbij het kralingsebos dus ik kwam daar vaak .

    een fijne week grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er zitten prachtige foto's tussen! En het mooie herfstweer van gister zet door hoor! Vandaag is het weer prachtig weer.
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's Jolanda. Toch wel leuk, de herfst. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kwam er niet aan toe om naar het bos te gaan, maar dankzij jouw foto's heb ik toch dat gevoel. Jammer dat ik het niet kan ruiken.

    Fijne dag
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Jolanda!
    Afgelopen weekend zelfde soort wandelingen gemaakt.
    Het is zo heerlijk met dit weer!
    De herfst is geweldig.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te zien heb je een heerlijke wandeling gemaakt en door jou prachtige foto's kon ik even met je mee wandelen.

    Dank je wel hoor!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je veel paddenstoelen vast weten te leggen, ik ben nog niet in het bos geweest maar dit nodigt wel uit hoor. Bij sommige paddenstoelen lijkt het net of er 'mondjes' openstaan en er volop gekwebbeld wordt ;)! Mooie foto's!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een pracht van een natuurwandeling.....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,

    Je hebt 'ons' Kralingse bos prachtig vastgelegd. Wat zijn er al veel paddestoelen! Wij zijn er al een tijdje niet meer geweest. We liepen wel eens een rondje plas, maar de laatste tijd is het daar niet meer van gekomen.

    Ik wens je een fijn week toe!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uw wandeling door het bos was zo mooi. Dank je wel voor het delen, de paddestoelen zijn geweldig!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dagen als vandaag zijn DE momenten om in het bos te lopen, dan is het er zo mooi en geniet ik toch een beetje van de herfst hoewel dat niet mijn meest favoriete seizoen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige foto's heb je gemaakt in (ons) Kralingse bos.
    Fijne avond groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...