donderdag 25 oktober 2012

Te leuk, te mooi, te veel...

Het is er te leuk, er zijn te veel mooie dingen, en ik maak er altijd te veel foto's.....



Bij de te leuke woonwinkel Verrassend Goed! In Haarlem. 
Een paar keer per jaar ga ik langs bij Marianne en kan ik me heerlijk uitleven met m'n camera in haar winkel. 


 

 

Overal prachtig gestylde hoekjes, mooie meubels, Brocante en leuke merken.


Stillevens die zo geschilderd kunnen worden.


Heerlijke herfstsfeer met kleine groene accenten...de kransen en harten maakt ze zelf en zijn ook te koop! 


Net als de dadeltakken.






En als je de kasten opendoet, komen er nog veel meer schatten te voorschijn. 







 







Een kijkje van binnen naar buiten....




En de etalages zien er van buiten ook prachtig uit.



Het was weer een gezellig bezoekje en natuurlijk ben ik niet met lege handen weg gegaan.... 
Verrassend Goed! is zeker de moeite waard om naar toe te gaan en anders heeft Marianne ook nog een mooie webwinkel. 


Morgen staat m'n andere favoriete woonwinkel op het programma.



22 opmerkingen:

  1. Jij moet je als een kind in een snoepwinkel gevoeld hebben:-)
    en dat kan ik me heel goed voorstellen, leuke spullen en sfeervolle winkel zoals jij ze wel vaker bezoekt en ons laat mee genieten door je fantastische foto serie te plaatsen.

    Nou allemaal in galop naar Haarlem;-)

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi.
    En wat een sfeer.
    Je kunt blijven kijken naar de foto's.
    Wat een prachtige spulletjes zie ik staan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Afgelopen augustus was ik met Gerry, van het blog Merel-Viool, een dagje in Haarlem, en toen zijn wij ook in de winkel van Marianne geweest. Je kijkt er echt je ogen uit. Wat een heerlijkheden staan daar uitgestald. En echt zo mooi gestyled. Het was geweldig.
    Wat leuk om via jouw foto's nog een keertje een bezoekje te brengen...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,

    Het ziet er echt prachtig uit, jammer dat het zover weg is voor ons anders zou ik daar zeker ook eens binnen lopen en genieten van deze mooie winkel.
    Mooie foto's hoor!
    Fijn weekend,
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jolanda, wat heerlijk dat ik nu toch even bij Marianne kan kijken, en wat ziet het er weer geweldig sfeervol uit!!!
    Bedankt hiervoor en volgende keer ga graag ik weer met je mee!
    Gezellig dat ik je vandaag weer even zie!
    Ik ga nu na één dagje vrij genieten van de winkel die (bijna) helemaal klaar is voor het volgende seizoen!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die Marianne heeft het goed voor elkaar hoor!..zo'n mooie winkel !!...maar ik zie echt heel veel dingen die wij ook verkopen hoor.....misschien hebben wij ook wel een mooie winkel....proesttttt...hihihihi......;-)...fijne dag ! liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er toppie uit heel sfeervol, mooi vastgelegd hoor prachtige foto's. Volgens mij was je als een vis in het water of vergis ik me. Geniet van je weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We komen er niet vaak, maar mochten we Haarlem een keer bezoeken...tja, dan kan ik hier niet aan voorbij gaan. Wat een sfeervolle winkel!

    Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Jolanda, Ik wordt hier helemaal stil en verlegen van. Wat heb je alles mooi op de foto vastgelegd, dat je hier geen beroep van maakt. Zo mooi!
    Hartelijk dank voor deze positieve aandacht voor mijn winkel. Het voelt ook iedere dag als een rijkdom om hier mijn passie en liefde voor het werk te kunnen en laten zien en de vele liefhebbers mee te laten genieten. Zal mijn schatten koesteren en ben je zoals altijd weer dankbaar. Dit zijn de mooie dingen die me doen beseffen waarom ik zo hard werk de hele week. Je hebt me heel blij gemaakt met deze mooie post.
    Heerlijk om je weer even te zien al is het altijd te kort he, maar we spreken elkaar en het lijntje blijft hoor.
    dikke kus en liefs van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke verrassing Jolanda . Dank je wel . Zo is het net of ik er ook even binnen kon zijn en....oh ik hou van dit soort prachtige winkels.
    Als ik er langs zou komen zou ik naar binnen MOETEN !
    Je hele reportage lijkt wel de JEANNE D'ARC !
    Hartelijke groet en mooi weekend .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto'S Jolanda! Je hebt haar winkel heel mooi in beeld gebracht.
    Het is er heel sfeervol.
    Afgelopen zomer ben ik bij haar in de winkel geweest, het was heel hartelijk en gezellig en alle tijd om even lekker rond te lopen.

    Een mooie dag en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van een super leuke winkel.....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om dit met ons te delen. Ik heb echt het gevoel dat ik zelf ben binnen geweest in de winkel.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een geweldige foto's gemaakt Jolanda! Wat is het toch een unieke winkel. Zoveel
    mooie spullen die op een super sfeervolle manier in de winkel staan. Na het zien van de foto's ben ik gelijk even langsgegaan. Wat een mazzel dat ik zo dichtbij woon...

    Groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer een geweldige foto's gemaakt Jolanda! Wat is het toch een unieke winkel. Zoveel
    mooie spullen die op een super sfeervolle manier in de winkel staan. Na het zien van de foto's ben ik gelijk even langsgegaan. Wat een mazzel dat ik zo dichtbij woon...

    Groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja Verassend Goed is verassend goed. Zo ook jouw foto's. Als je weer eens naar Haarlem gaat? Ik houd me aanbevolen.
    Haarlem zelf is ook een ontzettend leuke stad.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In haar oude winkel ben ik meerdere keren geweest maar het is er nog steeds niet van gekomen om haar nieuwe winkel ook te bezoeken. Als ik zo jou foto's zie dan weet ik zeker dat het gewoon tijd is om een bezoek op mijn kalender in te gaan plannen.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie winkel Jolanda. Ik kan mij voorstellen dat je hier graag komt. Er is zoveel te zien!

    Ik wens je een fijn weekend toe!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sfeerbeelden, heerlijk zeg! Wat een mooie winkel, ik ga je blog volgen.
    Fijne zondag! Groet
    martinevianen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zet je blog op mijn leeslijst, want google friend lukte niet.
    Zo hoef ik niets te missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hee, mooie plaatjes weer hoor!

    Ps. Ik heb een niew schrijfstekkie....

    Groet Roelien (van beukenootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. lieve Jolanda,

    wat heb je mijn favoriete winkel weer prachtig gefotograveerd, echt Super
    en ja het is een prachtwinkel met hele mooie, exclusieve labels die nog niet overal te koop zijn, daar doet ze heel veel moeite voor en jij beloond met deze ode haar harde werken.
    Jammer alleen dat er ook {collega's} zijn die deze labels klakkeloos overnemen door bij haar in de winkel te kijken wat voor moois ze weer heeft en dan vervolgens met de eer willen gaan strijken................................
    Deze reportage maakt weer een hele hoop goed voor haar en dat verdiend ze!

    lieve groet, Tamar

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...