zondag 21 oktober 2012

Zo hoort de herfst te zijn....



Vrijdag en zaterdag waren we op de Veluwe. Vrijdag naar de sauna de Veluwse Bron, wat een geluk hadden we met het weer en wat een prachtige locatie  We hebben ontzettend genoten, ontspannen en ik denk voor de laatste keer dit jaar de zonnestralen gevoeld.


Na een heerlijke overnachting in hotel Dennenheuvel in Epe en een fantastisch ontbijt, ik hou er zo van, zijn we er zaterdag op uit gegaan  Eerst lekker winkelen in Apeldoorn, want in een nieuw seizoen willen we ook weer wat nieuws aan natuurlijk. Niet echt een fotogenieke stad maar s middags hebben we een boswandeling gemaakt en daar kon ik me wel weer uitleven.


Herfst zoals herfst hoort te zijn! 





De paddenstoelen moesten we echt zoeken maar zijn ook weer schattig.
Na onze boswandeling zijn we over de Veluwe langs het Nationaal Park door de bossen,  naar Ede gereden en daarna naar huis.


Een heerlijk begin van m'n herfstvakantie. Een vakantie waarin niks moet, ik wel wat leuke dingen in de planning heb maar vooral ga genieten van het vrij zijn.
Vandaag goed begonnen door overal weer eens lekker bij te lezen en te reageren.
Fijne week weer !




16 opmerkingen:

  1. prachtige plaatjes van een prachtig seizoen! Heb een heerlijke vakantie...ik zou best nóg een weekje willen ;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke dagen hebben jullie gehad, en jullie troffen het natuurlijk ook vreselijk met het weer. En prachtige plaatjes heb je weer gemaakt.
    Zo genieten wij lekker even met jullie mee...
    Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag, en alvast een heel mooie nieuwe week, geniet lekker van het vrij zijn...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Jolanda. Je zal de komende week ook wel weer veel foto's maken als je vrij bent. Lekker hoor een weekje leuke dingen doen, uitrusten en nog meer leuke dingen doen. Geniet ervan.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herfstpost....liefs fijne week geniet !!,.....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was vrijdag inderdaad heerlijk weer, ik heb toen 's middags nog een tijd in de tuin gezeten (waar ik lekker weg gedoezeld ben). Jullie zaten er ook nog eens in een prachtige omgeving, bossen genoeg om van de herfst te genieten.

    Ik wens je een fijne vakantie, hier is de vakantie alweer voorbij.

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie troffen het zeker! En je was dus bij ons in de buurt.. mooi is het hier hè?! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n herfstwandeling. Je foto's doen er me helemaal naar verlangen. Het weer hier nodigt er echter niet zo toe uit. Hopelijk komt de zon toch nog even piepen en houdt het eens op met regenen zodat we erop uit kunnen trekken.
    Groetjes en een fijne vakantieweek met hopelijk meer van deze mooie genietdagen.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ik zie dat jullie het echt naar jullie zin hebben gehad.
    Ook vandaag weer zo'n prachtige dag.
    Nog een leuke week.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad!
    En wat een prachtige herfsfoto's! Het was ook mooi weer.
    Ik wens je een hele fijne vakantie!
    Geniet ervan!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie wandeling door de bossen, de kleuren zijn veel beter dan jaar. Ik ben blij dat het weer weg te houden voor uw korte vakantie.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn, heb ik toch een beetje van deze mooie herfstdag buiten kunnen
    genieten!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's van de Veluwe! Heerlijk om er twee dagen even tussen uit te gaan. Geniet van jullie vakantie de komende week.

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n weekend weg.

    Je hebt prachtige foto's gemaakt, zoals de herfst is.

    Hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. In een woord :
    Schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige foto's Jolanda. Echt genieten. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha, ik ben ook niet zo van de herfst dacht ik maar sinds ik hier woon geniet ik er van..zo mooi en al die paddenstoelen...ik moet ook nodig mooie herfstfoto's plaatsen die we maakten maar t komt er deze week nog niet van denk ik.eerst nog een kinderfeestje te vieren.. wow wat een mooie krijtverf heb je gewonnen..ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...