zondag 20 januari 2013

Winters Lage Bergse Bos


Afgelopen 'grijze' vrijdagmiddag, maakten we een winterwandeling in het Lage Bergse Bos in Rotterdam. 



Helaas kwamen we geen Schotse Hooglanders tegen die er anders altijd wel zijn, maar we hebben we genoten van de vele vogels. Reigers, mezen, spreeuwen, roodborstjes, een specht, ze hadden het allemaal erg naar hun zin... 













Sommige foto's lijken bijna zwart-wit...


En soms geeft een bewerking een mooi effect!





Het was heerlijk om in de sneeuw te wandelen.


Dinsdag is mijn vader geopereerd en helaas is de operatie niet helemaal gelukt. Wat betekent dat deze zelfde operatie over een aantal maanden nogmaals moet plaats vinden. Een zware domper dus, we hoopten af te kunnen gaan strepen op het lijstje van behandelingen maar in plaats daarvan komen er weer dingen bij. Komende week hopen we wat meer duidelijkheid te krijgen over het vervolgtraject, maar de weg blijft lang....


De komende dagen toch nog even genieten van de sneeuw, naast alle ongemakken die er zijn door het weer. 
Fijne week weer allemaal!


22 opmerkingen:

  1. Jeetje,dat is geen leuk nieuws over je vader.
    Het valt niet mee allemaal.
    En dan is zo'n wandeling inderdaad hele goede afleiding.
    Je foto's zijn schitterend.

    Sterkte hoor
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie winterse plaatjes. De bewerkingen zijn ook goed gelukt. Vervelend dat de operatie niet goed gelukt is. Veel sterkte. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He wat sneu...maar lieverd ook als is de weg lang...het is een weg....grijp hem met beide handen aan ook al word ie moeilijk......ik wens je heel veel sterkte en kracht om de weg te gaan.....en een dikke pakkerd.....liefs van mij....mooie foto's hoor...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met je vader!!!

    Je plaatjes zijn schitterend........op en top winter!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat de operatie niet helemaal gelukt is en hem deze operatie nogmaals te wachten staat. Voorlopig blijft het dus nog spannend, dan is een wandeling in de sneeuw een goed moment om het misschien een beetje van je af te zetten.

    Sterkte Jolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte met alles rond je vader, heerlijke afleiding z'n wandeling in de sneeuw en prachtige foto's. Hier sneeuwt het op het moment dus ook hier nu sneeuw, laag overal hele mooie sneeuwfoto's hier alles nog groen maar nu ook niet meer heerlijk geeft zulke mooie plaatjes kijk maar naar die van jou heerlijk genoten bedankt. Fijne nieuwe week, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,
    Wat ontzettend vervelend voor je vader dat de operatie niet is gegaan zoals gehoopt was. Nu dus een nog langer traject te gaan. En ook nog meer onzekerheid dus... Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in de komende maanden...
    Gelukkig hebben jullie wel heerlijk kunnen genieten van het mooie sneeuwlandschap.
    Wat hebben we in ons 'kleine' landje toch ontzettend veel mooie plekjes om in rond te lopen en van te genieten...
    Ik wens je alvast een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst wat een mooie foto´s weer. En wat een sneeuw bij ons in Rotterdam, niet normaal gewoon.
    Verder hoop ik dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt over je vader. Heel veel sterkte.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tegenvaller voor je vader, voorlopig dus nog even onzeker en spannend. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda, wat heb je weer mooie foto`s gemaakt tijdens je wandeling. Dit weer met al die sneeuw leent zich er ook goed voor. Maar nu mag het wel over zijn van mij.
    Het mag wel voorjaar gaan worden, en wat kleur in de tuin gaan brengen. Ik wens je heel veel sterkt toe met je vader. Lieve groetjes, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Jolanda, je hebt weer heel mooie foto`s gemaakt tijdens je wandeling. Het weer leent zich er ook wel voor, maar van mij mag het nu wel over zijn al die sneeuw en kou. Laat het maar voorjaar worden en een beetje kleur in de tuin geven. Ook wens ik je veel sterkte en hoop toe met je vader. Lieve groetjes Riet.Mijn reactie werkte niet via Fuchsiaantje dus doe ik het anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb genoten van je wandeling. Wat weer een prachtige foto's!
    Zelf heb ik vanmiddag ook een heerlijke wandeling gemaakt toen de ergste sneeuwbuien voorbij waren. Toch heb ik de indruk dat bij ons minder sneeuw ligt.
    Ik wens jou en je vader en moeder heel veel moed en sterkte op het lange traject dat nog wacht.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige foto's....
    Sterkte met je vader.

    Fijne week,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie hebben nog een lange weg te gaan,niet de gemakkelijkste weg,helaas.

    Mijn cri de coeur voor jullie als familie: veel kracht en sterkte in de komende tijd!!!

    Het is goed om er even tussenuit te trekken,de prachtige natuur in om ontspanning te zoeken.
    Het leverde fantastische winterse foto's op!!!

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Jolanda, wat fijn dat ik even met je mee mocht wandelen. Heerlijke foto's zoals altijd zo mooi!
    Jammer dat de operatie niet naar wens verlopen is en dat het nu nogmaals moet gebeuren. Ik wens je veel sterkte toe.
    Hou je taai hoor.
    dikke kus van mij,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 'Ons' Bergse Bos is best mooi, toch? Ik ken het ook erg goed, vooral de Bergschenhoekse kant.
    Kan je vader het zelf allemaal aan? Ik hoop het maar. Vaak zijn die Rotterdammers van voor de oorlog zulke taaie mannen, niet klein te krijgen. Heel veel sterkte hoor!
    Groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke foto's, jammer van de operatie, hopelijk levert het volgende gesprek wat antwoorden op. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,

    Prachtige foto's!
    en sterkte! lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijke fotos zeg..lijkt wel wintersport hahah...sterkte met je vader..
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WAt genieten!!! en ik zit hier te griepen in plaats van van dit prachtige weer te genieten!!
    Heel veel sterkte met je vader en hopenlijk komt het allemaal toch goed bij de 2e poging
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er allemaal mooi uit Yolanda! Het lijkt wel alsof jullie gisteren de enige waren in het bos :-)

    Fijne week toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...