maandag 25 februari 2013

Geel?!

Mijn keuken is geel, vanillegeel...
In het laatste jaar van de vorige eeuw uitgekozen en toen heel lang getwijfeld tussen roomwit en vanillegeel.
Soms denk ik: had ik maar roomwit gekozen maar ik moet toegeven, het is wel warm en vrolijk. 


En geel mag weer in 2013!!!!


Deze voorraadbus kocht ik pas bij Lia die een hele leuke serviesserie heeft van Bloomingville.


En zeg nou zelf: niks mis mee toch met dit zonnige geel?


Het is voorjaar op m'n keukenplank, heb ik wel nodig na weer zo'n grijze regenachtige dag.


Fijne week allemaal, ik ga genieten van een paar vrije dagen en hoop dat de zon weer snel gaat schijnen!



17 opmerkingen:

  1. Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo van geel, maar je hebt gelijk...vrolijk is het wel!

    Een fijne avond en geniet van je vrije dagen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke serie is dat....daar word je blij van......
    Past mooi in je keuken....en ach vanille geel......dat kan toch nog wel vind ik.

    zonnig en warm...dus wie wil het nu niet......?

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die voorraadbus! prachtige serviesserie van Bloomingville.
    Ik ben ook niet van de gele kleur maar met dit soort accenten vind ik het wel fris en vrolijk. Daar krijg je meteen het voorjaar van in je bol :-)
    Heerlijk voor je die vrije dagen. Lekker van genieten!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja soms is een kleur ´in´
    Maar het komt vanzelf weer terug.
    Kijk maar naar alle brocante :-)

    fijn week met veel zon.
    (hebben wij het ook.)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt helemaal gelijk. Je wordt toch vrolijk van een bos gele narcissen of tulpen en zeker van zo'n mooie voorraadpot.
    Leuke foto's. Groeten, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met dit grijze weer kan een "zonnetje"in huis zeker geen kwaad! wat een gezellige pot! ga je nog lang blij mee zijn!

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van een heerlijke week !!...niks mis mee hoor!!!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je berichtje.

    Leuk je voorjaarsplank, zeker mag geel er zijn dit jaargetijde.
    En nee heb niets gekocht, en dat terwijl de grootste brick en brak van het jaar er was. Maar had mijn kids beloofd niet met de shop en brocante bezig te zijn. Het was echt moeilijk om niet per ongeluk er langs te komen, maar toch niet gedaan. Ik bevredig mijn brocante behoeftes nog wel. Komt goed.


    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er is niets mis met zonnig geel. En die voorraadbus! Geweldig! Ik moet dus snel naar Lia.
    Een vriendin van mij heeft ook een gele keuken. Zij combineert het geweldig met grof aardewerk in blauw en terratinten en veel groene kruidenplanten. Het is alsof je de Provence binnenstapt. Dat kan alleen met een gele keuken. Dus voor een instant vakantie-gevoel, gewoon even je keuken inlopen...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geel is hartstikke hip dit voorjaar (zag ik toevallig vandaag in de stad). Lekker zonnig en mediterraan. En als de zon buiten niet wil schijnen, dan toch zeker lekker binnen! Fijne week, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker zonnig inderdaad! En weer helemaal hip!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke boel is het hier bij jouw:)
    Het zonnetjes schijnt bij jouw zie ik.
    Leuke keukenspulletjes allemaal.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis met geel en zeker niet met zo'n leuke vrolijke voorraadbus met mooi motief.

    Dacht ik toch dat die rekken en schappen met al dat serviesgoed bij jou in de keuken was....;-)....over schoonhouden gesproken:-)
    Jij vroeg je dit af bij die leuke reactie die je achter liet,
    het zit zo:veel van die keukenspullen gebruik ik vaak en dan komt het vanzelf in 'n sopje ervoor en/of erna,de rest neem ik van tijd tot tijd in gedeeltes mee tijdens de afwas,en op het eind van de week is alles weer spic&span.......en begin ik weer van voor af aan.

    Geniet van je vrije dagen en hopelijk ook van de zon!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet lekker van je vrije dagen en ik vind je keuken juist leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is wel allemaal mooi geel, hoor!!! Geniet van de vrije (en hopelijk zonnige) dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda,
    Zonnig geel is heerlijk.
    Geniet van je vrije dagen meid, je hebt ze verdiend...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier ook vanillegeel in de keuken......ja dat was toen, ik zou nu ook anders kiezen.
    Maar als ik foto's maak van mijn keuken, komt het wel heel warm over.......Prachtig je bus....mooie aanwinst!

    Lieve groet Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...