zondag 17 maart 2013

Klein beetje Pasen...



Een heel klein beetje maar....
Nooit zo uitbundig als met Kerst maar zo'n krans geeft mijn paassfeertje goed weer.


****


We vieren het gezellig met mijn familie, bij ons dit keer. Voor m'n ouders fijn om er even uit te zijn. Het worden weer spannende weken.


Vandaag kwam ik een mooie spreuk tegen, voor iedereen die het moeilijk heeft...


~  Je moet op de wind van vandaag zeilen ....~ 


Op Pinterest kom ik veel mooie teksten tegen, een bron van inspiratie.
****
Ik wens iedereen weer een fijne week.




16 opmerkingen:

  1. Erg mooi,Jolanda.
    Het hoeft niet altijd uitbundig te zijn,dat zie je nu maar weer.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw sfeertje spreekt me wel aan Jolanda. Mag ik mijn lijfspreuk toevoegen?
    ,,LATER IS TE LAAT,,
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Met de wind meezeilen" is er ook eentje ;-)
    Mooi die eenvoud. Ik ben ook niet zo van Pasen.
    Een paar eitjes hier en daar, een buxuskrans en klaar = kees.
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een sfeervol paashoekje Jolanda. Ik hoop deze week ook aan paasdecoraties toe te komen, al zijn de chocolade-eitjes mij niet helemaal ontgaan in de afgelopen weken ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook een fijne week en inderdaad, een mooie spreuk. Liefs, Pascale.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spreuk en ja zo is het maar net.

    fijne week.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zie je maar weer: je hebt niet veel nodig om een leuk hoekje te maken. Heerlijk sfeertje. En je spreuk is mooi en waar...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel subtiel maar wel gezellig zo'n paashoekje. Je hebt een vakantie achter de rug zag ik in je eerdere berichten. Mooie fotoseries!

    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even lekker eruit voor je ouders, zal ze vast goed doen.

    Mooi die krans. Ik ben ook van de eenvoud. Toen de kinderen nog klein waren hadden we uitbundige takken en frutsels, nu niet meer. Mooie die krans.

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie krans. Een paasdecoratie hoeft voor mij ook niet uitbundig te zijn. Mooi in zijn eenvoud.
    De spreuk vind ik er mooi en helemaal waar.
    Fijne week.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zo hoor...sterkte meis met alles...en ja je komt echt hele mooie teksten tegen op pinterest net nog een op de tijdlijn van mijn vriendin geplaatst....die het ook zo moeilijk heeft.......liefs van mij....fijne week...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n soort krans met eieren kan het hele voorjaar,dus kan je er lang plezier aan beleven.

    Het leven is als zeilen. Ook met tegenwind kun je vooruit gaan.

    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben helemaal niet zo van Pasen maar dit soort natuurlijke paas- versiering vind ik wel erg mooi. Leuk dat de fam dit jaar bij jullie komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jolanda, mooie tekst, heel opbeurend! Jij ook een fijne week toegewenst!
    De krans ziet er gezellig uit, lieve-groetjes, Verie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie spreuk en ik heb eigenlijk ook niet zoveel paasdeco in huis, inderdaad alleen een krans met wat kievitseieren. Op mijn blog is het een ander verhaal, hier heb ik wel kleurtjes gebruikt... alleen voor de foto's :)

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi maar ook moeilijk!
    Soms wil je even in een tijdmachine......
    tot morgen.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...