donderdag 28 maart 2013

Paasshoppen

Vorige week hadden we onze bijzondere bloggersontmoeting hier, en in deze post laat ik jullie weer eens wat mooie hoekjes zien van deze heerlijke winkel: House of Seasons. 
Er zijn weer nieuwe volgsters die ik graag de winkel van medeblogster Lia wil laten zien. Regelmatig maak ik foto's voor haar blog, deze keer plaats ik ze eens zelf!


Er is altijd wat moois te vinden, oud brocante of nieuwe merken en in vele stylen zoals Jeanne d'arc Living


De JDL paaseieren zijn erg mooi...


Net als de kaarten, tijdschriften en boeken...


Even bladeren voor wat paasideetjes.


Ik ben dol op viooltjes! Niet zo gek met mijn naam.


Veel verschillende mooie paasversieringen kwamen voor m'n lens.





Dit maakt de paastafel helemaal compleet.



Even een blik in de prachtige etalage. Van binnen uit, want buiten is het erg lastig foto's maken omdat er auto's langs rijden en geparkeerd staan. En dit weerspiegelt altijd in de ramen.


Maar zo krijg je ook wel een idee van deze mooie paas-etalage.




Ook hier weer mooi brocante items zoals deze stenen kruiken en mooi glaswerk, gecombineerd met nieuwe spulletjes.


En deze eieren met donzige randen en staartjes zijn te leuk!


Kunnen jullie raden wat ik meenam voor thuis?


17 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat heb ik weer genoten van al het moois in Lia's winkel. Je hebt het weer prachtig op de foto gezet hoor... Ik denk zelf dat je de servetten en wat van die prachtige eieren mee naar huis hebt genomen...
    Maar ik kan er naast zitten natuurlijk...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijk paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zie ik veel mooie spullen in de winkel van Lia staan. Het lijkt mij niet meevallen om daar een keer met lege handen te vertrekken! Ik gok dat je een paar JDL eieren meegenomen hebt, ze zijn tijdloos en zien er prachtig uit.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh en dat lammetje in je header... zo lief!!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dat het zo ver uit de buurt is... ik zie zoveel leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige winkel! Je hebt het ook erg mooi in beeld gebracht. Ik vind de JDL paaseieren super! En de "dons"eitjes ook. Ik denk dat jij ze hebt meegenomen naar huis!
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga er morgen meteen eens een kijkje nemen.....:)
    Dankje voor deze mooie post!
    Fijne Paasdagen en
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik denk dat je zo'n tè leuk ei mee naar huis genomen hebt, misschien wel twee.

    Fijne paasdagen Jolanda,
    liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's van mooie spulletjes! Heb je een ei mee naar huis genomen?

    Fijne paasdagen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig winkeltje met mooie artikelen, die boeken vind ik erg mooi. Heerlijk om inspiratie van op te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles! Dat zou ik doen (maar helaas, ik heb geen jackpot gewonnen). Het een is nog mooier dan het andere, je hebt het heel mooi gefotografeerd. Maar ik denk dat je die donzige eitjes hebt meegenomen.
    Fijne dagen!!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke winkel, ik zou me er helemaal Alice in Wonderland wanen. Jammer dat het niet bij mij in de buurt is... anders zou ik zeker regelmatig aanwippen.

    Fijne Paasdagen en ik hoop met een beetje zon,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke spulletjes! Die eieren...geweldig mooi!
    Jammer dat het niet bij ons in de buurt is!
    fijne Pasen!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's en wat een inspirerende ideeën weer. Fijne pasen, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's van Lia's winkel Jolanda! Ik vind het altijd leuk om te zien wat er allemaal nieuw is :-)

    Ik wens jou en je gezin fijne Paasdagen toe!

    liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ..en met tassen vol weer naar huis ;).


    gezellige paasdagen!

    liefs
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettende leuke spulletjes allemaal... daar word je vast ERG hebberig van :)
    Groetjes en fijne paasdagen!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...