zondag 28 april 2013

Al in oranje stemming ?!

Disndag is het dan zover en zit ik een groot deel van de dag voor de tv want ik vind erg leuk om het allemaal te zien. 
Vrijdag was ik gezellig even bij Lia in House of Seasons en daar kwam ik al helemaal in de stemming. 


De etalage van binnen uit gezien is helemaal in rood-wit-blauw en oranje sferen...



...en  ziet er weer super uit! 

 
 

En ook in de winkel is het oranje boven! 


Van buiten af is de etalage altijd lastig te fotograferen maar het ziet er zo mooi uit dat ik jullie toch even mee laat kijken.


 

Alvast een hele gezellige koningsdag!


20 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan...fijne dag ...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat wij ook de meeste tijd voor de buis zitten, daar zitten we tenslotte eerste rang. Ik vind het een bijzondere gebeurtenis en als groot fan van Maxima wil ik er weinig van missen. Ik zie dat Lia ook al helemaal in de stemming is, leuk hoor!

    Ik wens je een hele gezellige k(r)oningsdag, Jolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOHHHH... dit is echt SCHITTEREND!!!!!! Ik kijk mijn ogen uit, zo mooi.
    Dacht ik dat ik gisteren een 'oranje post' had op mijn blog :), maar zo oranje-boven als jouw post, zo heb ik ze nog niet gezien in blogland.

    Fijne Koningsweek!!!

    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Jolanda.
    Het oranje valt heel mooi op,tussen de rustige
    tinten van de andere spulletjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft Lia het weer voor elkaar; helemaal in Oranje-stemming, leuk! En nog leuker dat jij dat weer even op de foto vast gelegd heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ziet het er gezellig uit..dat heeft Lia echt mooi gedaan..
    Je hebt het mooi op de foto gezet..
    Een hele fijne kroningsdag..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er echt heel mooi en sfeervol uit. Al helemaal klaar voor dinsdag. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt ORANJE BOVEN......je kan er niet omheen,leuk op de foto's gezet!!!

    Veel kijkgenot dinsdag voor de buis en maak er een gezellige dag van!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat is oranje dan toch een mooie kleur hè, zo heerlijk warm...
    Ik wens je dinsdag heel veel plezier. Ik ga ook een hele tijd voor de buis hoor, maar 's middags moet ik weer werken... Dan samen met mijn jongens en meiden nog even nagenieten van alle konings-spectakel...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je hier niet van in de stemming komt!
    Wat heeft Lia daar mooi werk van gemaakt.
    Ik ga ook de hele dag kijken, wil niets missen.
    Wat een prachtige foto's heb je ervan gemaakt, Jolanda!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan, wat een mooie tulpen en ranonkeltjes! Veel kijk-plezier morgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lia is goed in 'winkel stylen' en jij in het fotograferen ervan.
    Een goed koppel.
    Het ziet er inderdaad super uit. Leuk hoor die oranje-gezindheid.
    Groeten en een fijne Kroningsdag voor de buis (ik denk ook hoor een groot gedeelte)
    Oranjegroeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hetzelfde toegewenst! Prachtige etalage hoor! Geniet ervan en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke en feestelijke etalage zeg!
    fijne oranje dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige etalage.
    Ik zit morgen ook voor de buis, ik hou hier ook zo van.
    Ik wens jou ook een gezellige dag Jolanda.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit ziet er prachtig uit! Super feestelijk.
    Ik wens je morgen een fijne koningsdag!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er gezellig uit! Jij ook een hele gezellige dag!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Jolanda,
    in afwachting van...... even tijd voor een rondje blogland.....
    Wat een mooie post! DANKJEWEL!!!!!!!!
    Een hele fijne dag, wij zitten ook voorlopig voor de buis, leuk en spannend en wat een stuk geschiedenis!
    Geniet ervan
    liefs van ons
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lia's etalage en je foto's zijn stunning.I hoop dat jullie allemaal een geweldige dag gisteren.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...