woensdag 17 april 2013

Het blijft leuk!


Lekker rondkijken tussen al het moois, ik krijg er geen genoeg van. Een laatste rondje door de winkel van Marianne in Haarlem.



 


 













Deze tekst vond ik ontzettend mooi. 
Velen dachten dat ik vast flink gewinkeld had bij Verrassend Goed!...dit keer niet. Ik realiseerde het pas toen ik weer buiten liep, maar ik maak het de volgende keer goed, Marianne! 
Ik had nog een 2e doel deze dag en het was niet zo handig om daar bepakt rond te lopen. Maar een klein beetje spijt dat ik deze tekst niet heb meegenomen, heb ik wel....




We gaan naar buiten, Haarlem in! En op weg naar.....



15 opmerkingen:

  1. Prachtige spullen en prachtige plaatjes!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, geweldige foto's natuurlijk weer! Genieten hoor!

    Ik zie dat jij All Seasons ook volgt, ik krijg een scherm vol met vreemde tekst als ik haar blog wil lezen. Heb jij dat niet?

    Ik heb weer genoten van je foto's, zoals altijd!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze tekst is inderdaad erg mooi. Ze wil het vast wel voor je weg zetten...ik vermoed dat je daar nog wel vaker komt ;-)!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is dat ik net de wasmanden weer leeg heb,al is dat nooit voor lang,na anderhalf uur buiten in de zon te hebben staan strijken,maar bij het zien van al die grote blokken marseillezeep krijg ik spontaan zin om in die wastobbe te poedelen tot aan m'n ellebogen in het sop....ff door de wringer draaien,goed spoelen en drogen aan de waslijn wapperend in de zon.

    Er komen weer mooie spulletjes voorbij,zeker dat blauwe emaille koffiepotje samen met de blauwe druifjes.Heb wel een model kleiner met goudbies maar mijn blauwe druifjes zijn aan vervanging toe.
    Ben benieuwd wat jij ons binnenkort als fotograferende stadsgids laat zien.

    Fijne avond en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die tekst. Heel mooi. Zou maar snel terug gaan, voor die wegfladdert....
    Dankjewel voor het meekijken!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik herken het nog, al heeft ze nu al weer heel andere accessoires. Vorig zomer ben ik bij haar geweest. Mooie spullen heeft ze. Je kunt het bord altijd nog bestellen!
    Ben benieuwd wat je volgende locatie is geworden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, Haarlem. Lang geleden dat ik daar rond heb gelopen. Prachtige foto's heb je gemaakt. Mooie tekst.
    Dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk binnen kijken door jouw foto's!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's weer, de spreuk over de vlinder vind ik ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Jolanda, weer zo'n fantastisch mooie post van de winkel. Waar heb ik dit aan te danken? Zo mooi gefotografeerd! Ben benieuwd waar je geweest bent. Ook die post zal wel weer genieten worden.
    Oh ja, nog even dit....als je bij me op bezoek komt ben je nooit!!!! verplicht om iets te kopen hoor. Voel je nooit bezwaard, je bezoek is al een feestje.
    Iedereen die bij Verrassend Goed! binnenkomt mag gewoon heerlijk genieten van al het moois dus geen verplichtingen hoor.
    Ik wens je alvast een fijn weekend,
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een bezoekje waard Jolanda! Alvast een heel fijn weekend toegewenst! Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie tekst! Ik snap waarom je toch een beetje spijtig buiten stond! Maar er komen vast nog kansen genoeg om terug te gaan naar dat mooie winkeltje!
    een prettige vrijdag!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat we even mee mochten kijken!

    Groeten Maaike
    brocante-theetuin.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige reportage heb je ervan gemaakt. De winkel komt goed tot zijn recht. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Anders....
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie posten heb je weer! Prachtige winkels hoor, ontzettend leuk ingericht! Fijn weekend en lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...