dinsdag 2 april 2013

Maart roerde zijn staart....

Een beetje laat maar toch nog een vogelvlucht door maart. 
Door het paasweekend was ik het helemaal vergeten.

In mijn gedachten was maart een saaie maand, met veel te koud weer en weinig leuke dingen. Maar nu ik door mijn foto's blader en een collage maak, zie ik al het leuks dat ik heb gedaan!


Een bezoekje aan Amsterdam, en aan de mooie winkel De Weldaad. 
In de eerste week van maart hebben we heel even aan de lente mogen snuffelen en heb ik heerlijk in de tuin gerommeld. 
We zijn een weekendje weg geweest naar een 'natuurhuisje' vlakbij Elburg, wat een regen en sneeuw hadden we helaas, maar toch genoten van het mooie huisje, de lammetjes en de omgeving.
En natuurlijk onze bloggersmeeting bij Lia in de winkel met een internationaal tintje. House of Seasons waar ik ook weer mooie paassfeertjes heb vastgelegd en leuke dingen mee naar huis heb genomen (wie kan daar ook met lege handen weggaan?) en tot slot Pasen.
Geen foto's hiervan want we hadden maandag een gezellige familiemiddag. En op zondag een hele koude strandwandeling maar leuk was het wel.

Ben benieuwd wat april me gaat brengen!


12 opmerkingen:

  1. Saai? Nou ik heb genoten van je maand Maart, vooral van je Blogger meeting bij Lia.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn om foto's te hebben. Als we denken dat we niks hebben meegemaakt dan laten zij het tegenovergestelde zien. Het ziet er vooral heel sfeervol uit. Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht al toen ik de woorden saaie maand maart las.......
    hoe kan dat nou na zóveel leuke dingen gedaan te hebben.

    Maar jij corrigeerde het snel;-)

    De maand moet omgevlogen zijn voor jou...
    dat ervaar ik tenminste altijd:dat de tijd vliegt wanneer het leuk is.

    Fijne week en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Ja, zo vliegt een maand om hè? Maar je hebt wel een heleboel leuke dingen gedaan ja...
    Prachtige vogelvlucht weer hoor.
    Ik wens je een heel fijne avond en een heel mooie aprilmaand...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een mooie maand, te oordelen naar je foto's. Dat april net zo mooi, zonnig en vrolijk mag worden!
    groetjes Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om zo'n collage te maken. Leuk om zo de nadruk te leggen op de bijzondere momenten. En er inderdaad achter te komen dat die er genoeg zijn. Een soort dagboek, maar dan met plaatjes. Leuk hoor!
    Fijne avond.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo terug te kijken op de maand. En dan inderdaad ontdekken dat er altijd wel wat leuks of moois tussen zat. We zijn zo geneigd om ons te laten overspoelen door de mindere dingen, terwijl we oog moeten hebben wat wél leuk was. En daar helpt deze collage prachtig bij...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch een hele mooi fotocollage!! Zo keek ik gisteren ook naar mijn tuin.. moet ik hier nou foto's van maken..? Wat een dorre, kleurloze boel.. maar als je goed kijkt.. zie je altijd wel wat moois!

    En april wordt vast een hele andere collage.. met veel zonnige (!) lentefoto's! (daar gaan we voor he;).

    Groetjes,
    Miriam

    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie hebben dus van de saaie maartmaand toch eigenlijk een heel gezellige maand gemaakt :)
    Laat april van zichzelf maar wat gezelliger zijn (lees zonniger!)...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om je foto's weer eens terug te zien he, je hebt er weer een mooie collage van gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie collage Jolanda. Zo zie je door de maand in vogelvlucht door te lopen dat je toch veel leuke dingen heb gedaan.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi maandoverzicht, nu op naar een nieuwe maand...

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...