zondag 14 april 2013

Snelle zondag


Vandaag was weer de Marathon in Rotterdam. Altijd leuk om te gaan kijken en natuurlijk aan te moedigen. Bijzonder hoor, 42 kilometer hardlopen, ik moet er niet aan denken.


Maar het levert altijd mooie plaatjes op, zeker zo aan de voet van de Erasmusbrug!


Dit bandje speelde de lopers moed in en met het lekkere tempo van de muziek kregen de lopers vleugels en vlogen ze over het asfalt. 


En ze moesten nog even want dit was het 25 km punt en samen is wel zo gezellig.


Aan belangstelling geen gebrek, het blijft altijd een zeer gezellig evenement. Zeker zo in het zonnetje.



Een fototrucje.


Mooie plaatjes zo met de Erasmusbrug...
en ze liepen nog uuuuren door....


Ik ben heerlijk naar huis gefietst en heb in de tuin de zaterdagkranten gelezen en daar verder in m'n boek, Bonita Avenue. Genieten!


15 opmerkingen:

  1. We hebben de finish op tv gezien, van zowel de winnaar als de winnares! Een knappe prestatie, ik haal hardlopend de 500 meter nog niet eens ;-)!

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik weet niet of ik het ooit nog ga doen. 10 km. is op dit moment de limit. Enne, Bonita Avenue, zeker een aanrader!!! Geniet nog even na van de zondag. Wij zitten lekker in onze veranda met een knapperig vuurtje en de kaarsjes aan. Heerlijk nog even nagenieten. Liefs, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik keek even mee op tv en wat gingen ze snel maar vond eigenlijk die bonte, hardlopende stoet zo de brug op nog leuker om te zien. Prestatie hoor om zo'n marathon te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hardlopen is mijn hobby niet maar ik heb wel bewondering voor de mensen die het op kunnen brengen.
    Jij hebt er mooie plaatjes van gemaakt en zo kon ik ook even meegenieten.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vol bewondering vanaf de warande zitten kijken, inderdaad erg gezellig en lekker in het zonnetje. Mooie foto's.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier hebben we op tv zitten kijken. Vijf jaar geleden liep mijn man voor het eerst een marathon en dat was in Rotterdam. Schijnt erg leuk te zijn om daar te lopen. Ik heb diep respect voor de mensen die zo'n afstand lopen want het is echt niet makkelijk en je moet er heel lang en heel bewust voor trainen. Ik kan het niet........

    Mooie foto's!

    Groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er natuurlijk hard voor getraind, maar het lijkt mij een oeverloze afstand. De plaatjes zijn natuurlijk prachtig. Ik heb via de radio een beetje meegekregen.
    Ben ook nog violen aan het oppotten geweest, al was er hier geen zon vandaag.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie reportage van de marathon! Lijkt me leuk om dat een keer van dichtbij te zien, maar meedoen, al vindt ik het wel knap hoor wat die mensen daar presteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik zal je vertellen dat ik het nog geen 1 KM zou vol houden.
    Echt een prestatie hoor.
    Mooie plaatjes leverde het in elk geval op:)
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, wij zijn er ook geweest. Mijn zwager heeft hem uit gelopen. Geweldige dag en geweldig weer!
    groetjes Judith van Zo gezellig brocant

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb er nog aan gedacht vandaag, het was lekker warm voor de lopers. Ik liep 7 km. en dat vond ik ver zat! Moet er niet aan denken, 42 km.. dan hou ik geen knieën meer over;)
    Het was een heerlijke dag. Nu maar hopen op meer!! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Poeh, wat een doorzettingsvermogen van deze mensen! Petje af!! Terwijl ik al puf als ik bij ons de trappen oploop...
    Fijne week!
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor je lieve woorden op mijn "verdrietige" post, deze hebben mijn zo goed gedaan. Stapje voor stapje pak in mijn leven weer op, niet makkelijk maar ik ga ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie reportage weer .... heb er ook grote bewondering voor hoor , pfff 42 km !
    Ik ben al blij dat ik 15 minuten kan rennen en dan ook nog in gedeeltes ;-)

    hier schijnt de zon na regen ook weer even, hopelijk zet de lente
    nu dan toch echt door.

    Fijne week verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha. hiervoor zit een spammer, komt bij mij ook wel eens kijken.
    Dank je wel voor je felicitaties.
    Mooie post van de marathon Jolanda. Het is altijd een aparte sensatie en iedereen is zo positief.
    Fijne week!
    Lieve groet van Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...