woensdag 1 mei 2013

Mooi april!

 April was een mooie maand, niet wat het weer betreft want dat was nogal wisselvallig en de natuur loopt aardig achter. Geen tuinfoto's dus, hoewel alles momenteel wel uit de grond schiet. Maar natuurlijk de Rotterdamse marathon, mijn bezoekjes aan de woonwinkels van Marianne en Lia en de Fair aan de Maas.
En als klap op de vuurpijl de mooie oranje dag die we gisteren vierden. Ik zat lekker thuis voor de buis om alles te volgen.
In VOGELVLUCHT door mijn april-foto's....


Mei gaat goed beginnen voor ons want we vliegen voor een week naar de BIG APPLE!

19 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit en leuk vooruitzicht,fijne week gewenst!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je zo je mooie collage ziet, word mijn oog toch getrokken naar het mooie turquoise...Blijf het een prachtige kleur vinden!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke dag gister echt genieten!
    fijne week en heel veel plezier
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier daar en vergeet je camera niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard ben ik heel benieuwd naar je ervaringen in NY! Ik wens jullie een hele fijne week!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, een trip naar the Big Apple!! Dat is nog eens een goed begin van mei!

    En mooie collage heb je gemaakt,
    voor mij springt je eerste foto met die dikke oranje bos tulpen er toch wel uit hoor, erg mooi!

    Veel plezier alvast,
    groetjes,
    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi begin van een nieuwe maand, geniet ervan!
    Jouw April ziet er ook goed uit, mooie momenten heb je vast gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De foto's zijn mooi!!
    en heel veel plezier!!
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie collage!
    Ik wens je veel plezier in New York! Ik ben nu al benieuwd naar je foto's!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige collage Jolanda! Ik blijf het nog steeds mooi vinden!
    En ik wens je een hele mooie week in NY!
    Dat is inderdaad een goed begin van de maand!
    Veel plezier!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in 'the city that never sleeps'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze eerste mei-dag was in ieder geval heel zonnig dat beloofd veel goeds voor de rest van de maand!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's!!! Geniet van een zalige week ,;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een mooie vogelvlucht! Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda,

    Waarschijnlijk zit je al in The Big Apple (lucky you) :-)! Heel veel plezier toegewenst & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige vogelvlucht ...geniet van de week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En wat ben je ontzettend aan het genieten daar in The Big Apple :-)
    Ik volg je op de voet hihi
    Dat worden straks een aantal prachtige blogjes. Veel plezier nog!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...