maandag 20 mei 2013

Op een mooie Pinksterdag....

 ...die eigenlijk wat weer betreft een beetje tegenviel hier.
Maar toch namen we de fietsen mee en bij Oudewater begonnen we aan een fietstocht.
Na ongeveer 2 kilometer reden we langs dit schattige theehuis en moesten we toch echt even stoppen voor koffie en thee tussen de bloeiende fruitbomen!




Theetuin de Kwakel, wat een mooi plekje in het Groen Hart, langs het riviertje de Lange Linschoten. Een plekje om te onthouden!


 



 We vervolgden onze fietstocht langs verschillende leuke dorpjes en door de polders, langs slootkanten vol met fluitenkruid.



 

Genoten van eend ag met wat zon, veel wind en helaas kwam de temperatuur niet hoger dan 16 graden.
Vandaag hebben we m'n vader naar het ziekenhuis gebracht, morgen wordt hij eindelijk geopereerd. We hopen dat deze keer wel lukt om de tumor weg te halen. Spannende dagen dus weer. 
 

Fijne week en bedankt voor jullie enthousiaste New York-reacties. Er komen nog wat posten aan, daarvoor heb ik nog teveel mooie foto's en verhalen.


24 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat het weer bij jullie gisteren tegenviel, hier scheen de zon volop en was het zelf warm in de tuin. De fietstocht was de moeite wel waard zeg, wat kwamen jullie veel sfeervolle plekjes tegen.

    Voor je vader een succesvolle operatie en een spoedig en goed herstel gewenst!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's, dan heb je nog aardig mooi weer gehad! Hier was het koud en vooral veel miezer regen. Een mooi plekje om onderweg even wat thee te drinken..
    Ik wens je vader en jouw gezin heel veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk.
    We wonen vlak bij Oudewater maar had er nog nooit van gehoord.
    Moeten we toch ook eens met de fiets naar toe gaan.

    Sterkte met je vader.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige fietswandeling, Jolanda!
    Wij hadden ook niet het verwachte weer gisteren. Ik had me zo verheugd op een dagje balkon/buiten, maar helaas.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik te zeggen dat ik hoop dat de operatie van je vader slaagt en ik wil jullie heel veel sterkte en moed wensen!

      Liefs, Gerry

      Verwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke plaatjes laat je ons zien. Het is ook zo'n prachtige streek.
    Lijkt me heerlijk om een middagje in zo'n tuin te vertoeven, maar dan wel met wat hogere temperaturen...
    Veel sterkt wens ik je voor je vader, hopelijk wordt het een zeer geslaagde operatie en herstelt hij spoedig...
    Ik wens je een heel mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke fietstocht heb je gemaakt.
    En het theehuis is inderdaad een heel mooi plekje.

    En we zullen duimen voor je vader,Jolanda.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Jolanda! Wat hebben jullie op een leuk plekje gezeten voor een kopje thee. Dat moet ik onthouden voor wanneer ik weer een keer op de fiets stap :-)! Heel veel sterkte toegewenst morgen. Ik duim voor jullie dat alles goed gaat.

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Broodnodige energie voor deze week!
    Sterkte.
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige theetuin. Zo knus!! Heb hun site bekeken... Echt helemaal super! Net zoals je prachtige foto's. Sterkte voor morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk zo'n fietstocht door zo'n mooie omgeving en zon....hier vandaag alleen maar regen, het komt met bakken uit de lucht op dit moment. Dus jullie hebben het echt getroffen.
    Wat een mooie locatie die theetuin Jolanda.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vergeet helemaal om je sterkte te wensen voor morgen.
    Een spannende dag lieve Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De theetuin ga ik (proberen te) onthouden! Leuk!
    Sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke fietstocht heb je gemaakt. En wat een fijn plekje daar in de theetuin.Het weer was bij jullie zo te zien beter dan bij ons.
    Ik wens je morgen veel sterkte.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige theetuin. Ik zou graag wat tijd hier door te brengen. Heerlijk om de koe peterselie zien uit, het is een van mijn favoriete bloemen.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie fietstocht hebben jullie gemaakt. Dat fluitenkruid langs de kanten staat er ook weer prachtig bij, krijg meteen zin om ook de fiets te pakken! Veel sterkte morgen voor jou je vader en je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wat ziet die theetuin er ontzettend gezellig uit zeg.
    Leuk al die glasbollen.
    Spannend dus hoe het voor je vader gaat verlopen, ik hoop op een zeer goede afloop.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's! Daar was ik ook zeker gestopt om een kop thee te drinken. En.. zag ik bij jou nou zon?? Hier geen straaltje zon te bekennen gedurende de hele dag.. Zo grauw!

    En mooi he, al dat Fluitenkruid!

    Sterkte morgen, hopen dat alles goed gaat met je vader...

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Veel sterkte de komende dagen! Ik hoop zo voor je dat het goed komt.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wát een heerlijke fietstocht!
    en dat theehuis ziet er wel heel erg aantrekkelijk uit.
    Ik wens dat de operatie van je vader voorspoedig zal verlopen.
    Sterkte de komende spannende dagen.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke fietstocht. Dat theehuis ziet er super leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk fietstochtje, zeker met die stop bij dit heel leuke theehuis! En wat een leuke foto's van de omgeving!
    Heel veel sterkte met je vader. Hopelijk komt alles goed!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kijk Nederland is ook heel mooi, en gelukkig was het Zondag nog aardig weer. Want als je nu naar buiten kijkt, brrr...
    En sterkte met je vader.

    Fijne week
    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk zo'n fietstochtje. Hoop dat de operatie van je vader gelukt is en ze de tumor hebben kunnen verwijderen. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...