donderdag 30 mei 2013

Zoveel...

 Zoveel foto's nog in m'n mapje 'mei'! 
En al weer bijna het einde van de maand en vogelvlucht-tijd...


Foto's uit New York, foto's van de tuin die centimeters groeit per dag, foto's van nieuwe aanwinstjes in huis en mini tuinboeketjes... 


Het blauwe kannetje en de vierkante fles van aardewerk kwam ik pas tegen, een mooi merk met kruiken, kannen en vazen in mij  lievelingskleuren!


Mooie tuinboeketjes van de violen die nog steeds uitbundig bloeien.


En de helleborus, nu echt de laatsten, samen met de roze gebroken hartjes.


Op tafel een klein vaasje met de eerste geranium en de laatste vergeet-me-nietjes.


Deze week had ik wat weinig tijd voor mooie posten, gisteren zwaaiden we onze zoon en zijn vriendin uit op Schiphol. Ze vertrokken voor 2 1/2 maand op reis naar Australie en Indonesie.
En vandaag kwam m'n vader uit het ziekenhuis, naar huis om lekker op te gaan knappen.


Zelf veel aan het werk dus is het heerlijk thuis komen tussen de bloemetjes! 
Het weer gaat wat beter worden de komende dagen dus kunnen we ook buiten gaan genieten.



En de rest van m'n meifoto's komen er gauw aan:)



17 opmerkingen:

  1. Fijn dat je vader weer lekker naar huis is.
    Mooie foto's en heel gezellig die kleurtjes.
    En het mooi weer schijnt er weer aan te komen.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, zo consequent de mooie turquoise kleur door je woonkamer heen.
    Prachtige foto's Jolanda met al die kleine boeketjes. De bloemen binnen lijken nu wel het zonnetje wat we buiten ontberen.
    Fijn dat je vader is thuisgekomen. Altijd de beste plaats.
    Mijn vader gaat binnenkort richting ziekenhuis.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke sfeer foto`s,boeketjes uit eigen zijn toch echt het leukst,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die kleine tuinboeketjes. Je hebt de lente echt naar binnen gehaald. Gezellig!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blauwe bloemen post !! heerlijk...kom maar op met de rest !!!...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zojuist alle posten van de laatste weken zitten lezen, wat een geweldig reis hebben jullie gemaakt! Prachtige foto's, ik heb echt een beetje meegelopen en gefietst, indrukwekkend hoor! En die hollandse dingen er tussendoor, plantenbakken, tulpen, leuk!
    Mooie foto's ook van het arboretum, lijkt me heel leuk om eens door te wandelen, man is er weleens geweest, vond het ook genieten.
    Wat een avontuur gaat jullie zoon aan zeg! Heel mooi, maar brrr. zo ver...
    En wat fijn dat het goed gaat met je vader! Dat is nog eens mooi nieuws, hopen dat hij op gaat knappen na thuiskomst!
    Alvast een mooi weekend toegewenst, inderdaad hopen op beter weer!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om naar te kijken, je bloemhoekjes! Zeker in mijn favoriete blauwe kleur. Leuk die kleine vaasjes en flesjes.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige kleuren zijn dit. Hier word je helemaal vrolijk van. Ik snap heel goed dat deze kleuren veel bij jou in huis voorkomen.
    Wat fijn dat je vader weer naar huis mocht. Hopelijk hestelt hij voorspoedig.
    Ik wens je alvast een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De maand mei was dus een mooie maand en gelukkig is je vader inmiddels ook weer thuis. Spannend dat je zoon met zijn vriendin een verre reis gaat maken, nu zijn er tegenwoordig legio mogelijkheden om contact met elkaar te houden maar ik zou het ook wel heel erg wennen vinden hoor, dat ze zo lang niet in de buurt zijn. Maar het is ook een geweldige ervaring!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fantastisch dat je zoon en zijn vriendin zo'n lange reis gaan maken naar Australië en Indonesië. Wat een onvergetelijke ervaring zal dat zijn. Ik wil al zowat mijn hele leven eens die richting uit. Australië staat al op mijn verlanglijstje van toen ik nog een kind was. Ben er jammergenoeg nog niet geraakt. Ik wens hen een heel goede reis en een onvergetelijke tijd.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer erg mooi Jolanda.
    En dat is ver van huis dus...Australië en Indonesië.
    Maar wel een heerlijk avontuur.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Acabei de conhecer o seu blog e achei maravilhoso.Visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindelijk weer ''even'' door jou posten van de afgelopen weken gelezen én mooie foto's gekeken,
    heb zitten genieten van de wandeling door de verschillende wijken in New York,fantastisch!!!

    Gezellig al die vaasjes met bloemen uit eigen tuin.

    En het fijnste voor jullie is wel dat jou vader goed door zijn zijn operatie gekomen is en thuis kan herstellen,toch blijven het spannende tijden.

    Je zoon en vriendin zijn aan een mooie reis begonnen en zullen over een poosje met hele verhalen thuiskomen.
    De 4 weken dat wij vier eilanden van Indonesië aandeden tijdens een rondreis was de vakantie van ons leven,echt om nooit meer te vergeten al die ervaringen en indrukken.
    Na die weken vlogen we nog naar Thailand en deden in vijf dagen de grootste bezienswaardigheden in Bangkok en omgeving.Vijf grote albums met foto's waar ik nog graag doorheen blader.

    Ik wens je een fijn weekeind en lieve groet!!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een bijzondere maand mei voor jullie! Gaaf dat je zoon en z'n vriendin zo'n verre reis maken, maar ook spannend. Top dat je vader nu thuis mag aansterken, dat is fijn. Je tuinbloemen brengen echt sfeer in huis, ik begrijp best dat je na je werk graag naar huis gaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo mooi die kleine boeketjes, hopelijk hebben je zoon en vriendin een prachtige reis voor zich liggen. Lijkt me zo spannend en gaaf!
    Ik wens je alvast een heel fijn weekend,

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die kleine bloemetjes.


    Een fijn weekend!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je schrijft en fotografeert heerlijk. Vind je het goed als ik je aan mijn blogroll toevoeg? Dan kom ik gezellig regelmatig buurten :-)
    Groetjes Kakel

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...