zondag 23 juni 2013

Tijd voor meer rust...

Na een drukke tijd met mijn ouders, drukke weken op school met de voorbereidingen voor de 2 jaarlijkse feestavond voor ouders en kinderen, en veel leuke uitstapjes in de weekenden is het tijd voor meer rust.


Ook in huis en met deze Boeddha's op tafel word ik er iedere dag aan herinnerd!


Deze kleine groene Boeddha namen we mee uit New York. In een winkeltje in China Town vol met Boeddha's in alle soorten en maten, heb ik deze gevonden. 


De grote kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn man.


Ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve reacties de laatste tijd rondom de ziekte van mijn vader, gelukkig gaat hij erg goed vooruit.
En natuurlijk bedankt voor jullie verjaardagsfelicitaties!


11 opmerkingen:

  1. Daarnet kwam ik juist tot de conclusie dat we drukke weken voor de boeg hebben....die rust hebben wij de afgelopen weken gehad ;-)! Wat fijn om te horen dat het zo goed met je vader gaat, dat geeft ook jullie ook meer rust en is een prettige start van de zomervakantie!

    Ik wens je een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben jullie al vakantie? Hier staan nog twee hele drukke weken op het programma en dan ook lekker genieten van de rust. Geen boeddha voor ons, die vind ik toch altijd een beetje eng. Als je ze niet goed behandelt, worden ze boos. Mooi om te lezen dat je vader de goede weg is ingeslagen met zijn herstel. Doe lekker rustig aan en een hele rustige vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn nieuws dat het goed gaat met je vader. Geeft altijd gelijk meer rust!! Je boeddha's zijn echt heel mooi. Het is een mooi gezellig plekje. Fijne avond.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jolanda,

    Je hebt groot gelijk om het rustig aan te doen en meer te genieten! Nog een weekje en dan neem ik ook even een blogpauze :-) Fijn om te horen dat het goed gaat met je vader!!

    Een fijne week & liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rust op zijn tijd is ook nodig. Fijn dat je vader zo goed opknapt.
    Ik hou zelf niet zo van Boeddha's, maar ze stralen wel rust uit.
    Ik merk zelf ook dat je op een gegeven moment na alles wat er gebeurd is, naar rust verlangt. En elke keer dat ik naar mijn vader ga, moet ik ook 5 uur reizen per dag.
    Mijn vader is thuis, maar nog in een wankel evenwicht naar herstel. Maar we zijn blij.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Heerlijk om te lezen dat het goed gaat met je vader en dat je het weer een beetje rustiger gaat krijgen. Geniet van de komende weeken en neem die rust dan ook....!
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al die verschillende boeddha's! Fijn om te horen dat het beter met je vader gaat.
    Geniet van alle rust die je kan pakken..

    liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te horen dat het weer beter gaat met je vader. Ik heb zelf gemerkt dat je meer tijd voor rust bewust moet nemen, anders verval je steeds weer in het ritme van de alledaagse beslommeringen. Na mijn time-out dacht ik goed uitgerust te zijn, maar mijn energie level is nog steeds niet de oude. Zorg goed voor jezelf!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je boedha's, vooral die kleine uit Amerika. Hele mooie jade-kleur heeft ie. Hopelijk heeft iemand 'm voor je gekocht en dan kado gegeven, dat brengt geluk!
    Fijn dat het goed gaat met je vader. Kun je eindelijk ook genieten van alle rust!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rustig de zomervakantie in, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Opeens heb ik een goed idee ,
    na het lezen van jouw lieve woorden op mijn blog .
    heb je misschien zin en tijd straks als het zomervakantie is
    om mij een keer te helpen met een paar technische blog-probleempjes
    waar ik al een poos niet uit kom ?
    Natuurlijk ook meteen gezellig koffie !
    Geniet van je weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...