woensdag 10 juli 2013

Girlpower!

Zoals jullie weten kom ik graag bij Lia van House of Seasons, in Rotterdam Kralingen.
Het is er gezellig, ruikt er verrukkelijk, er klinkt altijd een heerlijk muziekje en als het niet te druk is, is er tijd voor een praatje.


Misschien leuk om in de vakantie eens een dagje Rotterdam te doen met een bezoekje aan Lia's winkel?
Ook in de buurt van House of Seasons is van alles te beleven: het Kralingse Bos waar je na een boswandeling of bezoekje aan de kinderboerderij natuurlijk lekkere pannenkoeken kan eten bij Boshut de Big ...of aan het water op een terras kunt zitten bij DE Tuin of de Schone Lei en genieten van het mooie uitzicht.
Of ga je liever naar het Arboretum, een prachtig park met de meest mooie planten en bomen. Of misschien lekker slenteren langs de statige huizen in Kralingen en kijken waar minister Opstelten woont of de burgemeester van Rotterdam....misschien wil je mmmmmm hightea-en bij Mme Masette op de Oudedijk!
Voor ieder wat wils dus. 


Als ik er ben wil ik ook in ieder geval nooit weg, het is er te gezellig:) En ook zoveel leuks te zien. Voor iedereen: groot en klein!



Schattig zijn ze toch, voor de kleintjes onder ons....al weet ik dat er ook groten zijn die deze muizen niet kunnen weerstaan.




Oud brocante, gecombineerd met wat nieuws uit deze tijd. Lia maakt er altijd mooie kleurrijke hoekjes van. 



Dat doet ze trouwens samen met Jacqueline, die regelmatig in de winkel staat. In ieder geval is ze er altijd op donderdag als Lia haar vrije dag heeft.


Maar ze heeft ook andere creatieve kwaliteiten. Sinds kort heeft ze haar eigen website As it is... vanwaar ze mooie houten panelen, planken en doeken met teksten verkoopt, die vanzelfsprekend ook bij House of Seasons te krijgen zijn! Als strandliefhebber ben ik helemaal weg van deze hierboven, zo mooi in mijn kleurtjes....


De panelen zijn in elke vorm, kleur en met iedere tekst te krijgen, superleuk toch!


 Volg LIA en JACQUELINE ook op Facebook voor de laatste nieuwtjes...
Wil je de komende zomer langsgaan, kijk dan even op Lia's blog voor actuele openingstijden.



19 opmerkingen:

  1. Ik stem in met deze ode aan House of Seasons.
    Ik kende het al toen ik nog niet wist wie Lia was en zelfs het bloggen nog niet bestond.
    Nu, dat ik door het bloggen Lia 'ken' is een bezoekje des te leuker. Heerlijke winkel!
    Laatst heb ik je geloof ik net gemist. Jij zou de dag erna komen. Had leuk geweest.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winkel van Lia verdient het om in de schijnwerpers te staan, oh ik zou me daar een kind in een snoepwinkel voelen. Een bezoekje lijkt me dus het einde, misschien in de nabije toekomst.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet altijd zo van de foto's van de winkel.
    Ik zou al een keer naar haar toe, maar dat is door omstandigheden misgelopen.
    Maar de afspraak staat nog steeds. Ik hoop binnenkort een keer!
    Je hebt weer prachtige foto's gemaakt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad elke keer weer gezellig om bij Lia in de winkel te zijn, er staat genoeg en er is veel keus...alleen om alles te bekijken ben je al even bezig. Het is hier te ver vandaan, anders kwam ik er wel vaker even aanwaaien hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende winkel (en schitterende foto's; wat een mooie reclame voor haar winkel!). Ik zou er erg hebberig van worden.. in ieder geval mijn ogen uitkijken!

    Groetjes, en een fijne dag nog!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Het lijkt me erg leuk om daar eens lekker rond te snuffelen, wie weet!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a charming place, with its mix of old and new. Thank you very much for sharing such fine photos.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke TIPS om je geen dag te vervelen in de vakantie!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Wat heb je weer een mooi eerbetoon geschreven aan zowel Lia als aan Kralingen zelf.
    En voorzien van deze prachtige foto's, hier geniet ik echt van...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom een of twee keer per jaar in Rotterdam in Kralingen en dan bezoek ik haar winkeltje steeds. Heb er al mooie schatten gekocht. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die houten borden met teksten vind ik zo gaaf. Ik zal de winkel eens onthouden ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Al ben ik zelf eigenlijk niet gek op zoveel kleur, de winkel ziet er wel heel gezellig uit!
    Dus als ik eens in Rotterdam ben wip ik vast eens binnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er supergezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er super sfeervol en gezellig uit!


    Fijne dag.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Jolanda, ik wordt er helemaal warm van (nee geen opvlieger!)
    En alle reakties, zo lief!
    Het wordt nu geloof ik tijd om eens ECHT een blogmeeting te organiseren in de winkel?????
    Dankje voor weer een prachtige PR post voor mij en Jacqueline,je bent een lieverd!
    En ook ik vind het altijd heel erg gezellig als je langs komt, even bijkletsen over van alles en nog wat, heerlijk!
    Ik hoop tot snel
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaa is echt een superleuke winkel,ga er zeker nog eens heen,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige reklame maak je voor Lia.
    En wat een leuke spulletjes verkoopt ze.
    Die houten borden zijn inderdaad erg leuk, ik ga eens naar haar site kijken.
    Geniet van de zomerse dagen.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt als een mega leuke winkel! Misschien toch nog maar eens naar Rotterdam! Als kind kwam ik er heel vaak omdat mijn tante er woonde. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...