dinsdag 30 juli 2013

Heerlijke middag in Villa Augustus!



Een heerlijke middag afgelopen week bij Villa Augustus, alweer met een high-tea! 
Dit keer was het het verjaardagscadeautje van mijn dochter. En nu echt de laatste....


Binnen in Villa Augustus in Dordrecht is het zo gezellig. Mijn dochter kwam er voor de eerste keer en keek haar ogen uit. 

 


 Ik heb er al eerdere posten over gemaakt (klik) dus misschien val ik in herhaling. Maar ik krijg er nooit genoeg van als ik er ben.


In Villa Augustus word veel zelf verbouwd of gemaakt. Hier worden heerlijke taarten gebakken en alles is er niet alleen in het restaurant te krijgen maar ook te koop in de te leuke winkel.





 

Ze keek haar ogen uit dus. 


En toen moesten we nog naar buiten. Omdat er af en toe een buitje viel hebben we binnen genoten van onze heerlijke high-tea met verse munt thee en lekkere taartpuntjes, hartige hapjes en scones.


Alles vers en uit eigen tuin. 



 

Ook de bloementuinen zijn prachtig en ik zie er vaak bloemen die ik niet eerder zag. 


Lekker op een bankje terwijl je moeder met de camera rondgaat. 


Even inzoomen op al dat moois, ik geniet hier zo van! 


 

En zelfs Eva, die niet van bloemen en tuinen houdt, vindt het een unieke plek. 

 


Aan de achterkant van de watertoren (waar het hotel in is gevestigd) ligt een tuin in Franse kasteelsferen.



 

Mooie woorden op de muur....




 

Dank je wel Eva voor een hele gezellige middag!




14 opmerkingen:

  1. Jaaaa! Villa Augustus is zóóó leuk!
    Daar krijg je niet gauw genoeg van. Wat een leuk verjaardagscadeau.
    Enne... nog gefeliciteerd van mij.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig al die bloemen. De rest is ook echt leuk hoor, maar die bloemen vind ik altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het daar leuk he. Je kijkt je ogen uit. Z leuk dat je Iet wat ze doen en het is allemaal lekker.
    GRoetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je brengt me op een idee hoor :) wat een geweldige locatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou,ik ben wel dol op bloemen en planten,en zeker wanneer die in zo'n prachtige en sfeervolle ambiance te vinden zijn!!!

    Wat een heerlijk cadeau, kan me voorstellen dat jullie samen genoten hebben van al dat lekkers en fraais.

    Ga nog 'n keer langs je prachtige foto reportage.....kan er ook geen genoeg van krijgen☺☺!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Binnenkort ga ik met een vriendin, het water loopt me nu al in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, ik vind Villa Augustus ook heerlijk om te bezoeken. Twee jaar geleden kregen we een rondleiding met onze tuinclub en mochten we ook de hotelkamers zien. Heb al tijden het plan om er eens heen te gaan met m'n dochter maar tot nu toe is er nog niet van gekomen.
    Bedankt voor de schitterende foto's, de tuin is nu op zijn mooist daar.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het er ook geweldig !!...wij gaan er graag heen !!....zo mooi !!! je bent er echt even helemaal uit...liefs van mij...ik heb weer genoten van je foto's !!!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk adresje, en het is hier nog niet eens zo ver vandaan.
    Wat een origineel cadeau weer, mooie foto's heb je ervan gemaakt.

    Fijne Dag,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie locatie! Een heerlijke middag hebben jullie gehad zo te lezen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al val je naar je idee in herhaling, ik heb weer genoten van je prachtige foto's waardoor we weer zoveel moois mogen zien.
    Het is ook een prachtige locatie en wat lief van je dochter, dit cadeau. Je hebt een mooie cadeau.
    Dank voor het mooie log!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie cadeau van je dochter. Ik kan zien waarom je van het en houden visiitn deze mooie plek. Ik ben blij dat Eva van genoten ook.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb even heerlijk meegenoten van je mooie foto's over deze geweldige plek!
    Ik wil er meteen ook weer heen...........
    Was het nog te doen in het Arboretum????????
    Fijn weekend en veel voorpret over waar jullie heengaan volgende week!
    Ik heb de vraag aan Carla gemaild!!!! wordt vervolgd.
    liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Un gran reportaje fotografico a un lugar muy bello, me ha gustado mucho, va un cordial saludo, Rodisi

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...