vrijdag 5 juli 2013

Wat is het leven fijn als de zon schijnt!

Ik heb dan niet veel nodig, als de zon schijnt....gewoon genieten van de bloemen in m'n tuin!



Kussens op de stoelen, boek en thee bij de hand...



En af en toe even wegdromen....



De felblauwe Korenbloemen kocht ik pas, samen met de Ridderspoor zorgen ze voor een blauw accent!



En vorig jaar kocht ik een wit roosje op stam, langzamerhand verkleuren de bloemen naar rose...
 

En de petunia's zijn altijd dankbare bloemen, als de zon maar schijnt bloeien ze voluit.


We genieten er allemaal van!


Fijn zonnig weekend allemaal.


15 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke tuinfoto's.
    Enne...we krijgen voorlopig echt zomerweer,dus
    dat is genieten.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig een kijkje nemen in je tuin, ziet er kleurig uit. Het is nog bewolkt vandaag in het zuiden des lands, maar morgen is ons dan toch eindelijk ZOMER belooft en ja dan is het heerlijk relaxen en genieten in je eigen tuin.

    Fijn weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoonweg genieten! Heerlijk in de tuin :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier heeft de zon vandaag amper geschenen, dus ik ben blij dat ik er nij toch nog goed van genieten kan :-).

    Fijn weekend Jolanda! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik kan 't bijna niet geloven, zoveel zon, het ziet er echt zomers uit daar in je tuin. Echt een plek om te genieten van het mooie weer. Hier nog geen zon vandaag, alleen grijs an somber maar er wordt voor dit weekend beter voorspeld. Fijn weekend!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,
    Heerlijk om daar te zitten.
    Mijn ogen zouden net zo vaak over de bloemen en de tuin gaan als over de regels in het boek.
    Een heel mooi weekend gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat ziet alles er toch weer veel mooier uit als het zonnetje schijnt hè? Dan krijgen we ook weer veel meer zin in alles. Lekker genieten dus de komende dagen, want voorlopig blijft het nog even zo mooi... Heerlijk...
    Ik wens je een prachtig weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, de zon. Ik zit momenteel in zuid Frankrijk. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben om het bkoggen weer op te pakken als ik jou foto,s zie. Ik wordt er vrolijk van. Fijn weekend.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I can easily understand how much you like spending time in this garden. Enjoy the sun and the flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heerlijk uit. Dat wordt lekker genieten dit weekend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's, geniet lekker van je mooie tuin dit weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke tuin, stiekem ben ik dan wel jaloers hoor zo gezellig tussen de bloemetjes met jullie maatje! heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke tuin heb je en er komen een hoop geniet dagen aan,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur die blauw :-)
    Volgens mij is het nu volop zon in Ned dus geniet ervan en fijn weekend!!
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uw tuin is zo mooi, dat is een geweldige plek om te zitten en te genieten van de zon. Arme Daisy te warm wordt, wordt de hoop Mick niet lijden.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...