zaterdag 31 augustus 2013

Heerlijke thuiskomst


Nog geen 24 uur was ik terug van vakantie of ik kon aanschuiven bij een heerlijke high-tea in de tuin van Madelief. Al bijna een traditie want dit was al de 3e keer. 



 Vorig jaar moesten we uitwijken naar de winkel van Lia ivm het weer maar dit keer konden we weer heerlijk in de tuin bijkletsen en genieten van alle lekkere hapjes die Madelief samen met haar (blogloze) vriendin Ilse had gemaakt.
 

  

En het was weer een feestje zoals je ziet!!!

 

Onze gastvrouw Madelief die ons erg goed verzorgde!





Vriendin Ilse is zeer creatief en niet alleen op het gebied van bakken....de mooiste haakwerken liet ze zien.




Ik heb erg genoten van de middag en het gezelschap van blogsters Lia, Ingrid, Saskia, Riet, Fleur, en lezers Anita en Ilse. 
En Madelief, jij natuurlijk weer bedankt voor deze hele bijzondere middag!

Een heel fijn weekend allemaal.


17 opmerkingen:

  1. Wat was het allemaal heerlijk en zo gezellig.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er gezellig uit! Prachtige decoraties, echt heel mooi om te zien. Je hebt genoten, dat kan niet anders! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ideale overgang, van het Franse land naar een Engelse high tea ;-). Wat was het weer gezellig én lekker hè?! Madelief en Ilse hebben ons erg in de watten gelegd, ik heb er ook deze keer weer erg van genoten!

    Lekker gewerkt ;-)? Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kwam bij Ingrid ook al een prachtige post tegen over deze gezellige high tea en herinner me die ook van andere jaren, Madelief ken ik niet,wat een geluk dat jij haar wel kent en al voor het derde jaar op rij aan mag schuiven met de andere dames.

    Bekende foto serie van de sfeervol gedekte tafel met lekkers....maar toch net weer even anders gezien door de lens van je camera.

    Fijn weekeind en lieve groet!!
    Ger
    (denk dat ik mijn ogen maar eens wat rust gun en ga verwennen)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag van de week al foto's voorbij komen, ziet er heel gezellig uit, een tafel vol met lekkere dingen mmm...
    Leuk een ontmoeting met medeblogsters.

    Fijn Weekend Jolanda
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet dat er even gezellig en lekker uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolanda,

    Wat ziet het er allemaal mooi uit op je foto's! Zo leuk om het van achter een andere kamer te zien :-). Ik ben ontzettend blij dat het je nog gelukt is om te komen. Het had niet hetzelfde geweest zonder jou.

    De koekjes waren trouwens héérlijk!

    Een fijne zondag & lieve groet!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om het steeds weer uit een andere camera te zien.
    Jullie hebben een prachtige dag gehad!
    Mooi dat zoiets kan ontstaan uit bloggen!
    Een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi om dit allemaal bij je terug te zien! Wat zag het er allemaal mooi en lekker uit!
    En het WAS ook LEKKER en gezellig!
    Groertjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Wat een ontzettend leuke traditie hebben jullie inmiddels. Ik kan me de vorige twee keer nog herinneren van de foto's op het blog! Zo gezellig en allemaal heerlijkheden. Ik hoop dat jullie deze traditie voortzetten en ons laten meegenieten via de mooie foto's.
    Ik wens je een heerlijke zondag en een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zeg zo'n middag. Een high tea is altijd leuk, maar zeker als het zo goed en mooi verzorgd is =)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk Jolanda !! had al het een en ander gezien....fijne zondag !!...liefs Ria..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt ontzettend gezellig uit. Mooie afsluiting van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had ook al elders foto's hiervan gezien.
    Wat een leuke traditie is dat toch. En leuk om diverse dames, waarvan ik het blog volg, hier te zien. Prachtige entourage.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige foto's van de heerlijk uitziende high tea. Leuk zo'n groepje blogsters bij elkaar, dan zie je mens eens in het echt, lijkt me heel verassend en leuk.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er super mooi, gezellig en lekker uit.

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely to see these additional wonderful photos of a very special tea party How fortunate were all you folks to be invited! Everything looks splendid, and I imagine how delicious everything was. Beautiful table, too.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...