zondag 1 september 2013

Bloemige vogelvlucht...


En dan gaan we alweer september in...de zomer is nu bijna voorbij en ik heb al heimwee.


In deze vogelvlucht door augustus veel foto's die jullie niet kennen maar wel in augustus zijn gemaakt, in mijn tuin, in het Arboretum en natuurlijk in Bretagne en Normandie waar we op vakantie waren.

Als het weer straks minder wordt, neem ik jullie nog af en toe mee mijn zomer in.
Om terug te kijken maar misschien ook wel al om plannetjes te maken voor de zomer van volgend jaar.
Ik vind het heerlijk om op donkere dagen terug te kijken in mijn fotoboeken en de vakantieherinneringen op te halen en weer even terug te zijn in dat gevoel.

Ik wens jullie een mooie septembermaand met weer veel mooie momenten!


12 opmerkingen:

  1. Ja waar blijft de tijd...alweer sept, je voelt duidelijk dat de zon minder krachtig is....
    Maar we blijven genieten vd de mooie dagen...ik begreep dat het in Ned deze week ook echt nog lekker is. Nog een andere vraag, maak je echt nog boeken of laat je alles digitaal staan? Boeken is veel mooier, maar wel veel werk vind ik zelf, dus petje af als je dat doet...
    Fijne week en geniet van de nazomer.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige collage! Die kleuren zijn zo mooi. Dit is Genieten met een hoofdletter he?
    Ik wens jou een heerlijke nieuwe week en een prachtige september maand...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleurencombinatie heb je ervan gemaakt!!!!! Heel veel sterkte komende week op school en we komen bij je nagenieten

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! de kleuren zo vrolijk! en ik kijk graag met je terug hoor! Geen probleem! hhahahah
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's, een hele mooie kleurencombinatie ook. Veel blauw tinten, erg mooi.
    Ik kijk alweer uit naar je mooie foto's van de herfst straks =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou ok een fijne september maand.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vogelvlucht! En zo mooi van kleur!
    En het blijft voorlopig nog mooi weer met warme temperaturen.
    Ik zie uit naar je vakantiefoto's!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige collage Jolanda.
    Voorlopig kunnen we gelukkig nog genieten van een mooie nazomer, al moet ik zeggen geen hekel aan de Herfst te hebben, het is één van mijn favoriete seizoenen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn dan ook prachtige foto's. Mooie collage heb je gemaakt.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige collage Jolanda,
    de kleurcombinatie is echt fantastisch.

    En dit zijn zeker beelden om straks als
    de sneeuw dwarrelt even te mijmeren over
    toen............

    Wens je een fijne week,

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja heerlijk is dat he na genieten van de mooie zomerkiekjes en dan weer weg te zwijmelen.
    Hopelijk kun je dat gevoel nog even vast houden.
    Prachtige collage trouwens.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De zomer duurt gelukkig nog even voort, een heerlijk idee dat het de komende dagen nog lekker warm wordt. Je hebt een mooie collage samengesteld, ik ben benieuwd naar je Franse posten.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...