donderdag 17 oktober 2013

Lifestyle in Kralingen

2 weken geleden ging ik Lia van House of Seasons een fijne vakantie wensen en natuurlijk had ik m'n camera bij me. Want in de gezelligste lifestyle winkel in Kralingen is altijd iets leuks te zien.


Ik vind dit een fantastisch hoekje: de kleuren, het glas en de Boeddhaatjes...het kan zo met me mee naar huis.


Voor ieder wat wils, oud en nieuw, JDL en modern, kleur en grijs: er is te veel te zien. Dus maar even wat dichter bij kijken.

 

Ook brocante en vintage vinden een plekje in de winkel.
 
 


Kaarsen voor in de herfst, in alle kleuren of simpel wit of grijs.
 


Mooi hoekje...en het herfstnummer van JDL mocht mee naar huis. 



 

Omdat Lia tegenwoordig haar blogposten maakt, kan ik de foto's die ik bij haar maak gewoon zelf aan jullie laten zien. Ook erg leuk!


Deze borden worden door winkeldame Jacqueline gemaakt en zijn leverbaar met iedere tekst of in de kleur die je leuk vindt. Ik vind de bovenste helemaal geweldig!


Volgende week wordt de kerstwinkel gemaakt...ik ben erg benieuwd wat ze weer allemaal voor leuks voor ons heeft ingekocht! Dus gauw weer langs met m'n camera:)




13 opmerkingen:

  1. Je boft maar dat je hier zo dichtbij zit...even buurten en meteen van de mooie winkel van Lia genieten. Dat is twee vliegen in één klap ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Je hebt het interieur van Lia's winkel weer heel erg mooi vastgelegd. Wat een prachtige spullen zijn er toch steeds weer te zien. En die twee prachtige blauwe borden zouden allebei wel mooi staan in jouw woonkamer...
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, om je vingers bij af te likken! Wat heeft ze toch een leuke winkel!
    Leuk dat je het ons laat zien. Ben bijna jaloers op je dat je zo dicht bij haar woont!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je prachtige foto's van de winkel gemaakt! Echt heel jammer dat ik niet in de buurt woon. Er zijn zoveel mooi spulletjes. Volgens mij kom je ogen te kort als je daar rond loopt.
    Fijne avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi !
    Ik vind de mokken wel zo leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat jij zo'n favoriete winkel in je buurt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons altijd zulke mooie dingen als winkelen uw bezoek Lia's.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, ik was ook bij Lia. Ze was precies op vakantie, jammer! Volgens mij zag de winkel er alweer anders uit dan op jouw foto's. Inderdaad al wat meer kerstsfeer. Leuke spullen hoor!
    Ik kwam voor de JDL van oktober, helaas uitverkocht.
    'k ga nog wel weer een keer terug als Lia er wèl is.
    Misschien zie ik jou daar wel een keer.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het voelt net even alsof je zelf door de winkel van Ria loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je foto's geven een heerlijke sfeer weer van Lia's winkel. Wat zou ik daar eens lekker willen rondneuzen! Helaas, ook voor ons niet even om de hoek. Dus we moeten het even doen met jouw prachtige foto's.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie wil nou niet zo'n leuk winkeltje zo dichtbij ... mis ik hier echt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid dat mis ik hier net als Colin :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...