zondag 13 oktober 2013

Verandering

van Pinterest

Wat een dag! Regenachtig en triest is het buiten...dus genieten we binnen.
Uitslapen, de weekendkranten en de ariadne@Home gelezen en nu lekker achter de computer.
Want wij gaan binnenkort de woonkamer veranderen dus ben ik op zoek naar inspiratie op jullie blogs en Pinterest. En daar kwam ik deze collage tegen, mooi toch?
De grote lijnen hebben we al, het wordt allemaal wat meer van nu maar toch gezellig.
Nog 1 week werken en dan herfstvakantie. Met allemaal leuke dingen op mijn to do lijstje:)
Fijn week weer.


17 opmerkingen:

  1. Ook toevallig..die leuke foto heb ik vandaag ook gerepind.
    Wij hebben deze week Herfst vakantie, het weer moet wel beter worden, het staat hier al heel de dag te gieten.
    Ik ben benieuwd wat je met je woonkamer gaat doen.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je krijgt het druk dus, maar dat is ook leuk. Zit je straks met de feestdagen misschien wel in je 'nieuwe' woonkamer. Gelukkig heb je in blogland heel veel adresjes voor inspiratie! Veel succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je woonkamer op te knappen. En vooral om nieuwe dingen te vinden.
    Ben heel benieuwd! Ga je het in de herfstvakantie doen?
    Die collage kunnen we wel gebruiken deze dag. Het regent maar door!
    Veel succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om inspiratie op te doen, ben benieuwd waar je voor gekozen hebt...

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Prachtige header heb je en je collage van Pinterest is werkelijk heel erg mooi...
    Succes met het maken van alle plannen voor je huis en het uitvoeren van de leuke plannen in de herfstvakantie...
    Ik wens je een fijne avond en een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat dat betreft is Pinterest natuurlijk super; heerlijk dwalen, sfeer proeven en heel veel inspiratie op doen. Benieuwd naar jouw thuis-metamorfose!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige collage! Ook hier in Friesland was het herfstig weer. Dus mijn dag zag er eigenlijk hetzelfde uit. Soms kan een regenachtige dag idd ook wel lekker zijn. Fijne avond! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie collage hoor !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar een regenachtig weekeind al niet goed voor is,foto's van Pinterest gebruik ik nooit,kijken doe ik af en toe wanneer ik op zoek ben naar lekker uitziende recepten die ik dan maak.

    Je herfstcollage geeft maar weer eens goed weer dat het najaar niet enkel bestaat uit sombere dagen met regen net als dit weekeind.
    Vermaken doe ik me uitstekend en zeker nu ik weer helder de wereld in kijk na laserbehandeling van afgelopen vrijdag.
    Ben benieuwd hoe jij je woonkamer gaat veranderen en inrichten.
    Herfst vakantie....kan bijna niet wachten,heb er zin in na maanden bijna niet de deur uit geweest te zijn vanwege mijn slechte zicht,in tijden geen camera gebruikt,maar daar gaat snel verandering in komen,lekker weer ffff cultuur opsnuiven in een stadje wat geheel op de wereld erfgoed lijst van UNESCO staat.

    Succes met inspiratie opdoen!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd zo gezellig om alles weer eens te veranderen in huis. Geeft je nieuwe energie.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW wat een prachtige inspirerende collage van de herfst. Je gaat een drukke tijd tegemoet, maar het resultaat is altijd een beloning. Ik ben benieuwd naar de transformatie van je woonkamer.

    Fijne week,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk vooruitzicht om de kamer te veranderen. Inspiratie genoeg op het www. Ik ben benieud hoe het resultaat straks zal worden Jolanda.
    Ik geniet even van je prachtige Herfstcollage.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben dol op Pinterest....je kunt er zoveel inspiratie opdoen! Inderdaad een prachtige collage!
    Ik ben benieuwd hoe je woonkamer gaat worden!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige collage, mooi om inspiratie van op te doen.
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooi herfst collage,succes met het huis,word vast heel mooi,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om je woonkamer te gaan veranderen...ik ben benieuwd hoe jullie het gaan doen....maar de foto's komen vast wel t.z.t.
    Fijne week.
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie herfst collage! Veel plezier met ideeën verzamelen!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...