donderdag 14 november 2013

Binnen gluren!



Nou, kom maar kijken. Het wordt steeds meer wat ik in mijn hoofd had!


De plankjes had ik al op verschillende blogs en op het www voorbij zien komen maar deze zijn weer net even anders. Ze komen van dezelfde winkel als de tafeltjes en zijn dus in dezelfde houtsoort gemaakt (K.arwei)



 Ik ben er helemaal blij mee en heb er natuurlijk gelijk wat nieuwe spulletjes voor gekocht!



Het doosjes met de vlinder en de ster komen bij Living-in vandaan.


Net als de kaarten met de tekst en vogeltjes....zo leuk!!!
De blauwe flesjes kocht ik ooit bij Verrassend Goed! in Haarlem. 
En de boeddhaatjes komen oa uit New York en Bali.


 

De leuke kussens nam ik mee bij L een Bakker, net als het aqua & teken. Ook hier kom je steeds meer leuke trendy spullen tegen. 





En mijn aankoop bij de Brocante in de Kerk is dit lieve vaasje. Ik vind het erg mooi bij mijn spulletjes passen.


En ook 's avonds als de kaarsjes en lichtjes aan gaan, is het genieten.


En het leeslampje is erg lekker voor onze wat ouder wordende ogen...


Morgenmiddag ga ik samen met mijn dochter weer even langs I.kea. Op zoek naar gordijnen:( 
Eenvoudige witte het liefst klant en klaar. En dat is me toch lastig.....
Maar we komen vast nog meer leuks tegen! 




25 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit. Je zou voor gordijnen nog eens kunnen kijken bij j isk. deze verkoopt ook goedkope gordijnen en rolgordijnen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ontzettend gezellig uit! Leuk ook met die blauwe accenten. Je plankjes aan de muur met de mooie spulletjes erop vind ik ook prachtig.
    Veel plezier bij Ikea! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Jolanda,dat ziet er knus uit zeg,houd er wel van..
    Heel erg mooi geworden..
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel gezellig geworden, Jolanda! En die turquoise elementen vind ik ook heel leuk zo door de woonkamer heen.
    LB heeft inderdaad steeds meer leuke dingen. Ik woon er bijna tegenover en loop af en toe wel eens binnen. En met de kaart "this is my happy place" onderscheid je je nog van een heleboel tekstplaten. Ik heb er ook een, maar je ziet ze bijna (nog) niet.
    Geniet van je mooie nieuwe inrichting!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een woord:.....PRACHTIG!!! Wat zal je genieten!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja....leuk dat ik even bij je op bezoek mag.......wat een heerlijk huis.
    Vind dat kussen met de veertjes zo leuk. Zag bij Meaflower ook al wat moois van Leen Bakker. Moet er ook eens naar toe ;)
    's Avonds met de lichtjes aan is het nog fijner vertoeven bij je.

    Oh vaasje van de fair is ook super, mooi met dat mos erin.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel sfeervol bij je uit Jolanda, gezellig dingen heb je gekocht.

    Lekker hè om het thuis helemaal naar je eigen zin te maken!

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gluren bij de buren, ik doe het zo graag....
    Fijn als je zo lekker tevreden over alles op je bank kunt zitten hè.

    Finne avond
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een binnenkijker...daar zijn we gek op. Je hebt het mooi voor elkaar hoor, het is goed op elkaar afgestemd. Bij I.kea komen we net vandaan, een handige winkel...ook wanneer je dochter op kamers gaat ;-). Veel succes morgen.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet maar lekker van je leuke inrichting en een gezellige dag samen met je dochter!!!

    Ik vind het eenvoudige lijstje met vogeltjes zó leuk!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig plaatje zo, je woonkamer. Wat een heerlijke sfeer heb je er gemaakt.
    Ook het vogelhuisje aan de muur vind ik zo leuk. En ja, de plankjes...zo leuk staat dat, en je kunt er eindeloos op
    Blijven decoreren...
    Fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En... gelukt met de gordijnen? ;-)
    Leuk om zo bij je binnen te mogen kijken. Grappig dat jij nu ook ronde tafeltjes hebt als salontafel. Ik zit er ook al heel lang over te denken om die van ons weg te doen en daar ronde tafeltjes voor in de plaats terug te zetten. Maar tot nu toe nog niks kunnen vinden, wat naar m'n zin is.
    Nou, geniet van de metamorfose, het ziet er allemaal erg gezellig uit. Ook de plankjes zijn erg leuk (en handig om steeds wat anders op te zetten).

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je toch een bofkont dat je hele woonkamer zomaar in de metamorfose ging.. Het lijkt alsof je verhuisd bent!
    Geniet lekker samen van jullie nieuwe THUIS.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk smaakvol ingericht. Hier kun je echt thuiskomen! En 's avonds is het licht nóg mooier.
    Ik zou ook genieten als ik hier op de bank zat...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig bij je !!!...mooi dat blauw zo....fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er erg gezellig uit,mooie rustige sfeer in natuurtinten.

    Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig zeg, alsof je zo in een nieuwe huisje binnen stapt. Metamorfose geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank u voor de peek-het ziet er zo mooi. Ik hou van de manier waarop je zo'n unieke stukken die bij elkaar ziet er zo goed hebben gevonden. Veel plezier bij Ikea.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er erg gezellig uit. Wat leuk om zo te veranderen he?
    Een fijn weekend,
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er heel gezellig uit en ik begrijp dat je heel tevreden bent met het resultaat.
    Heerlijk thuiskomen is het in zo'n mooi interieur hè?

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het gezellig geworden bij je....dat was het al wel hoor...maar een mens wil ook wel eens iets anders.
    Geniet van je mooie interieur.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gezellig ziet het eruit, en mooi bij elkaar passend :)
    Ik ben ook zo gek op Leenbakker tegenwoordig en dat is wel eens anders geweest.
    Ze hebben super leuke spullen tegen een goeie prijs.
    Lekker genieten het weekend met je kaarsjes aan ;)

    Lieve groeten, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie inrichting heb je! Zo gezellig en knus, maar toch fris en modern..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het ziet er echt al super gezellig uit. Jij zit wel goed in de winter;-)
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...