vrijdag 1 november 2013

Herfstvlucht....


Herfst en oktober-woonmaand zijn deze maand de sleutelwoorden bij m'n collage.
Een maand waarin ik ook even stil stond.....
Maar waarin we ook genoten van de natuur en het gezellig thuis zijn.
Op naar November!

Bij deze ook welkom aan de nieuwe lezers en volgsters die er de laatste tijd weer zijn bijgekomen, gezellig dat jullie meekijken in mijn leven:) Lange tijd maak ik een maandelijkse Vogelvlucht door de afgelopen maand. Een fotocollage om nog even na te genieten. Doe je mee? Laat het me even weten dan kom ik bij je kijken.


13 opmerkingen:

  1. Leuke herfstcollage weer. De woonkamer is mooi geworden zeg, sfeervol.
    Fijn weekend,
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie collage, eentje die het herfst gevoel perfect weergeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze maand ziet het er weer sfeervol uit. Ik zou ook wel eens graag zo'n collage willen maken, maar weet niet hoe dat moet. Heb jij tips?
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben na het bekijken van je maand in vogelvlucht ook nog naar je vorige post geleid,mooi geworden en lekkere banken om lui in weg te duiken tijdens lange winteravonden.

    Geniet er van en fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie collage, Jolanda!
    Ik ben er even af, maar dat heeft een paar redenen.
    Die van vorige maand heb ik achteraf nog wel gemaakt maar niet meer laten zien en die van afgelopen maand moet ik nog maken. Het komt wel weer.
    Ik wens je een mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    Maar ik was wel van plan om het idee erin te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte herfstcollage Jolanda...mooi hoor!

    Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful collage with exquisite autumnal photos!
    Happy week end!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je je oude én je nieuwe zithoek erin hebt verwerkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi zo'n wonen en herfst collage!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke herfstcollage..
    Ziet er leuk uit zo..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstcollage!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie vogelvlucht heb je weer gemaakt. Ik heb de mijne gisteren al geplaatst. Ik blijf het leuk vinden om zo'n collage van de foto's van een maand te maken... en te plaatsen...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sfeervolle foto's Jolanda! Wat hebben jullie toch een lieve hond!!

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...