dinsdag 19 november 2013

Indian summer in Rotterdam




Tussen de druilerige dagen doet zich soms ineens een stralende zonnige herfstdag voor. Naar buiten gaan met de camera is dan een feestje...
De Kralingse Plas met daaromheen 'het Bos' is dan zo'n plek waar je kan genieten van de herfst en mooie foto's kan maken met de stad op de achtergrond.










De herfst is bijna ten einde en langzaam gaan we over in de winter.
Sint en Kerst staan voor de deur...nog even genieten van de mooie herfstkleuren.




17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's heb je gemaakt zeg... vooral de derde (van onderen) geeft het sfeertje van 'Indian Summer' heel goed weer!
    Vandaag hoef je het niet te proberen denk ik... wat een grijze dagen de laatste tijd. Binnen fotograferen gaat wat lastig volgens mij. Straks toch maar eens proberen!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al dagen is er geen straaltje zon te zien hier en volgens de weerberichten hebben we morgen kans op de eerste sneeuwvlokken. Gelukkig heb jij nog een paar prachtige foto's van de herfst, de weerspiegeling van de bomen in het water en je laatste foto zijn mijn favoriet. Vandaag is het opnieuw grijs en druilerig, dus ook ik ga binnen aan de slag met m'n camera.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn prachtige foto's zeg! wat een lucht! Dit heb je werkelijk heel mooi gevangen het is net of je er zelf staat zo!
    Ik vroeg me alleen af of de onderste foto nu echt een wolk is of uit een schoorsteen komt.
    Lijkt net zo!
    Nou meid dit was een heerlijke wandeling dat kan niet anders ik had graag met je mee gegaan.
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super herfstkleuren in het Kralingse bos en die eerste foto van de luchten boven het water en die skyline van de stad. Wat wonen we hier toch mooi hè.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft een beetje de allure van New York met Central Park! Maar dan in het klein, natuurlijk.
    Heerlijk die Indian Summer. Een stuk beter dan die grijze mist waar we de afgelopen dagen in zaten! Hier kun je echt van genieten...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's, ik heb genoten van je herfstplaatjes.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige foto's! Zo zie je maar dat je kunt genieten van elk seizoen...
    Ik wens je een heel fijne week verder...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi.
    Ik heb dit jaar wel het idee,dat alles zo'n twee weken later is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend, ja ik moet wel de overtreffende trap gebruiken na Lia hè?

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's van Indian Summer in Rotterdam. Ik heb momenteel een cursus voor mijn werk en op weg er naar toe rij ik over een lange laan, met alle bomen in een oranje-bruine herfstkleur. Zo ontzettend mooi ook!

    Fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een genieten he?
    Zo liep ik zondag te wandelen en toen was het ook een beetje mistig en dan krijg je zo'n heel bijzondere sfeer, treurnis
    Heb genoten van je foto's!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's! Vooral die van de skyline van Rotterdam vind ik subliem.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi zeg !!...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij en je camera zijn toch wel een perfecte combi zeg ... weer van die prachtplaten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Onze berichten hebben allebei een soortgelijk thema vandaag! Uw foto's zijn mooi vooral de weerspiegeling in het water.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rotterdam is een van mijn favoriete stad en ik
    studeer dat ook nog eens c: Je hebt mooie
    herfst foto's gemaakt hoor, vooral die lucht
    foto's! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...