vrijdag 8 november 2013

Nog een rondje Brocante....


Want er was zoveel.... 



Ik heb heel veel kaartjes en flyers meegenomen bij de kramen en ik wilde bij zoveel mogelijk foto's de website of naam vermelden maar het gaat niet helemaal lukken. 
Wel bij de volgende serie van Faire un Songe. Hetty is ook een blogster, met prachtige spullen. En groen, daar hou ik zo van! 




En verder naar bijv. Brocant 'elle 



En naar de Zinkenviool, blog en webshop, maar haar facebookpagina vind ik het mooist, vandaar de link.





Een feestje toch? Ze had het erg druk dus lekker rondgekeken en weer doorgelopen.
Naar deze prachtige sprookjesachtige kramen, Pollewop Brocante en Victorian Times stonden naast elkaar en ik heb de foto's door elkaar gemaakt. Maar mooi vind ik ze wel... en hier kwam ik Tamar tegen van Wonen in Wit uit Haarlem.We kennen elkaar van een bloggermeeting bij Verrassend Goed!  





Mooi he! In het echt nog veel mooier natuurlijk want ook hier was het best druk en kon ik niet de hele kraam erop zetten.
En volgens mij komen we dan bij Juf Jansen Brocante, die ik weer volg op facebook....



Dit vond ik een erg leuk sfeertje net als de volgende foto's. 
Ik weet niet meer van wie, maar dit vond ik een van de mooiste hoekjes van de fair. 



De laatste blogster die ik tegenkwam, en zij herkende mij, was Saskia van Little Sweet Things. Een tas vol aankopen en superenthousiast. Leuk dat je me herkende!
Een volgende keer moeten we met de blogsters die gaan wat afspreken want het is toch wel erg leuk om de gezichten achter de blogs te zien
En dan ga ik er mee stoppen. Ik heb nog meer oa wat kerstfoto's, maar dat komt volgende maand nog wel eens.


We sluiten af zoals we begonnen...met een prachtige vogelkooi. 


De mooie kooi in de vorige post bleek van Fort Lapin die de fair organiseerde. De eerste 4 fotos' s zijn dus van haar kraam dus! 
De kerk buiten en Edam houden jullie te goed, de post volgt gauw! 
Alvast een heel fijn weekend.

LIEVE GROET
JOLANDA





17 opmerkingen:

  1. ik heb gezien en genoten van het reehoofd, opgezette gans en eendje, leuk dat je een fijne dag hebt gehad, knufjes, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal geweldig uit, wat een mooie kramen en mooie spullen. Geen wonder dat het er zo druk was!

    Fijn weekend Jolanda! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige sfeerhoekjes allemaal, dit is echt genieten, dank je voor het delen.
    Weet je trouwens dat morgenavond Downton Abbey weer op tv komt? Het eerste deel van weer een nieuw seizoen. Dat is ook weer genieten!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!. Door mijn gezondheid kon ik helaas niet komen, maar zo kan ik toch even mee genieten.

    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu van mij mag je nog een rondje hoor....zoveel te zien en te genieten....;)

    Prachtige beelden heb je gemaakt.

    Wens je een fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat was echt genieten zeg. Wat een leuke spullen allemaal. Ik ga eens neuzen bij de linkjes die je hebt geplaatst. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, kunnen we niet nog een rondje.....??? Wat is dit genieten, zoveel mooie spulletjes zie ik langs komen...wat een sfeer, het een nog mooier dan het andere. Zoiets moesten ze ook eens organiseren in het midden van het land, zodat (nog) meer mensen dit kunnen meemaken. Kerken genoeg, zou ik zeggen...
    Dankjewel dat we even met je mee mochten kijken!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er geweldig uit hoor !!...helaas konden wij niet....maar zo zijn we toch een beetje geweest......!!...fijn weekend !! liefs Ria...x !.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij zijn 2 keer rond geweest en nu zie ik op je foto's nog spullen die ik niet gezien heb..
    Volgende keer een bloggersmeeting lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is wel genieten, Jolanda! Wat een prachtige spullen komen voorbij!
    Ik zou daar uren kunnen rondlopen. Helaas is de afstand te ver.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik durf mijn foto's niet eens mee te laten zien haha, ik zie nu ook wat ik verkeerd doe...ik maak overzichtsfoto's en jullie allemaal detailfoto's dat is veel mooier en toont ook niet zo chaotisch zoals op mijn foto's.
    Maar wat heb je nou gekocht, dat heb je nog niet laten zien!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg, deze fair in Edam was zeker de moeite waard geloof ik! Wat een mooie spullen stonden daar uitgestald. Om hebberig van te worden!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helaas kon ik niet van de partij zijn maar heb heerlijk zitten te genieten van je post!
    Wat prachtig vastgelegd :-)
    Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you so much for sharing these beautiful brocante views with us! Everything looks so charming...and tempting. It must have been grand to have actually been there.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jolanda, bedankt dat ik even mee mocht genieten van de mooie fair. prachtige foto's heb je gemaakt..
    Fijne zondag lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda
    Je hebt echt prachtige foto's gemaakt!!! Door jou ben ik toch een " rondje " door de kerk gelopen!! Door de drukte echt geen tijd voor gehad!!
    Super bedankt dat je vele van ons mee laat genieten! Op naar volgend jaar!!!! Meteen in de agenda!!! 1 e zondag in november!
    Lieve groet ,Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda,
    Wat maak jij prachtige foto's zeg! Zo kan iedereen nog even nagenieten, want wat was het mooi daar in die kerk! Bedankt ook voor je berichtjes bij mijn posts, zo blijft bloggen leuk om te doen.
    Groetjes, Elian

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...