vrijdag 29 november 2013

O kom er eens kijken....

 Nee niets in mijn schoentje, geen Sinterklaas meer voor ons.
Maar er valt genoeg te kijken!
Want binnen wordt het steeds gezelliger terwijl het buiten echt Sinterklaas weer is....



Nu nog een beetje herfst, maar het is bijna december en dan gaan we ons toch echt langzaam over in kerstsfeer. Ik heb er best zin in! 


de vogelkaarten kocht ik bij I.kea

dit leuke koperen waxinelichtje in Edam bij Living-in


Koperkleur is 'in' en ik vind het erg mooi. Alleen is het wel moeilijk om iets in deze kleur te vinden. Vaak is het ook erg prijzig.



s Avonds schijnt het kaarslicht mooi door de raampjes van de huisjes en geeft het een stralende schaduw op de kast.



Nog even en dan staat de kerstboom hier weer. 


Fijn weekend allemaal.
Ik hoop dat het een beetje droog gaat worden want hier is het een troosteloze natte middag.
Zo lekker op de bank met een tijdschrift voor wat kerstinspiratie....






14 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Ja, je kunt beter niet naar buiten kijken vandaag, het is volgens mij niet eens echt licht geworden. Ik heb de hele dag een lamp aangehad in huis, omdat het anders gewoon te donker bleef...
    Maar ik zie dat het bij jou binnen nu wel heel gezellig is geworden, weer of geen weer... Wat mooi staat alles bij elkaar. Ik kan me voorstellen dat je hier heel erg van geniet.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je hoekjes...fijn weekend....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat staat dat koper mooi bij het glas! Ik ben niet zo van het koper maar bij jou ziet het er heel mooi uit.
    Hier is het ook "snert"weer, de regen komt met bakken uit de lucht en het was al vroeg donker.
    Nou ja, dan maken we het binnen maar gezellig en bij jou is dat goed gelukt!

    Fijn weekend
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Jolanda.
    Dat koper doet het erg goed,zo samen met de andere spulletjes.
    Ja,ook hier veel regen vanaf vanmiddag.
    Het kwam met bakken tegelijk naar beneden.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gezellig! Ben stiekem jaloers op je bijzet "wijntafeltje" of hoe noemen jullie dat. En het hondje maakt het geheel af! Fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat koper staat zeker mooi bij glas en gezellig als het waxinelichtje aan is op dit soort regenachtige dagen. Fijn weekend Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze versie van een huisje had ik nog niet eerder gezien, en is heel leuk.
    Fijn weekend
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid allemaal, je huisjes windlichtje is heel mooi...weer eens wat anders dan die huisjes die je overal ziet.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt gezellig in je huis.
    Het valt me steeds weer op hoe de aquakleur zich moeiteloos bij een heleboel andere kleuren aanpast.
    Je windlichtje is heel leuk!
    Je hebt nog een variatie op de huisjes, namelijk een aantal voorgevels met daar achter waxinelichtjes.
    Veel plezier in je huis en een fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk sfeertje weet je te scheppen in je gezellige huis! Die kaarten van Ikea zijn echt heel leuk. En je turquoise blijft toch prachtig als accentkleur.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een mooie combinatie van kleuren mee gemaakt. Het was vandaag inderdaad grijs en nat, vanmiddag kwamen we onderweg in een hele flinke hoosbui terecht...we stonden bijna stil op de snelweg. Dan ben ik altijd weer blij dat we thuis weer veilig en wel op de bank kunnen kruipen.

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleur is dat he, dat koper. zelf heb ik dat (nog! :-)) helemaal niet in huis, maar volgens mij is het wel een dankbare kleur!
    Het koper, gecombineerd met blauw, vind ik zeer geslaagd. Vooral je huisje vind ik zo ontzettend leuk! Dit zal wel een heel mooi effect geven, zo met het lichtje aan in het donker.

    Fijn weekend, liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die vogelkaartjes hier en daar! Ondanks het koude en natte weer vind ik deze tijd wel erg gezellig, ik kan al bijna niet wachten om de kerstboom op te zetten :) Ben benieuwd hoe jouw boom dit jaar eruit zal zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er weer heerlijk gezellig uit, niet verkeerd om op een koude natte dag met een boek of blad daar te zitten.
    Ik heb ook zin om met de kerstvoorbereidingen te beginnen maar bij ons komt eerst de Sint nog voor de kleinkinderen.
    Fijne zondag,
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...