vrijdag 27 december 2013

Bloemen ~27~


Na 2 mooie dagen gaat vandaag het gewone leven weer verder. Sportschool, kapper, opruimen en de restjes van de kerstdagen opeten.


In huis staan de bloemen die ik kocht vlak voor kerst met een knipoog naar het voorjaar. 


Lieve kleine boeketjes met wat kerstrood.


Mijn ouders brachten dit kerstboeket mee. 


 Heerlijk die bloemen binnen met het gure weer buiten...de kaarsjes gaan weer vroeg aan.


Nog even genieten van de kerstsfeer.


Tot morgen.....even bedenken waar ik nog een postje over kan maken:)


7 opmerkingen:

  1. He zie ik narcissen,dacht ze al eerder te zien in een post,heel mooi met het rood erbij,ik zit met een troep in huis haha,we hadden ons bed te koop gezet en is vandaag al opgehaald,hadden wij niet verwacht,dus alles moest opeens aan kant,het boeket wat je kreeg is schitterend,ik hou er ook van en zeker met deze gure en donkere dagen,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Buiten was het vandaag gewoon stormachtig guur en dan is het wel zo fijn als het binnen gezellig is. Hier gaan de kaarsjes ook weer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloemen.. Na de kerst verheug ik me altijd op tulpen :-)) op naar het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk Jolanda, tulpen en narcissen... Die brengen inderdaad het voorjaar alvast een klein beetje naar binnen. Wat jammer dat het gisteren zo guur was, doe mij dan maar koud en een zonnetje hoor...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die subtiele boeketjes. Hier stonden de hyacinten tussen de kersstukken. Die geur, zo lekker.

    Op naar het voorjaar nu.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig om zo overal bloemen te hebben staan, ik ben er zelf ook gek op! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op bloemen! Wat staat het allemaal mooi daar bij jou.

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...