zondag 1 december 2013

Dag november, hallo december! ~1~


En dat was november in vogelvlucht....genoten van de brocante fair in Edam, dagje Den Bosch, de nieuwe spulletjes in ons huis en de herfst....

En nu op naar december. De maand van kerst, winter en gezelligheid.
Vandaag begon de meteorologische winter trouwens, dit was niet te merken aan de temperatuur.

De blog Bij Guusje Thuis gaat deze maand dagelijks een post plaatsen, met behulp van Pinterest.
En dat lijkt me leuk om aan te sluiten. 
Ik heb het al eerder gedaan in december 2011: de december daily en later ook nog eens een daily may.
Het wordt een beetje van mezelf en een beetje van Pinterest, waar ik regelmatig te vinden ben en veel inspiratie opdoe.

pinterest: dreamywhites.blogspot.com

Tot morgen!

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook dagelijks wat gaat plaatsen. Ik zal zeker kijken en probeer zoveel mogelijk te reageren. Altijd leuk toch? :-)
    Het was vandaag inderdaad ontzettend lekker weer, heerlijk is dat he?

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. November ziet er heel gezellig uit! December wordt dat ook vast en zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jolanda, heel erg bedankt voor je leuke Kerstswapgoodies! Wat een leuke envelop viel er gisteren op de mat! Het was genieten met uitpakken, nogmaals dankjewel! Mijn blogje erover volgt snel. Groetjes, fijne avond, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je elke dag gaat posten. Ik heb nu al respect voor je.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Nou, ik ben van de partij hoor... Ben gek op dit soort daily's... Is het echt al weer twee jaar geleden...?
    Jouw vogelvlucht van de afgelopen maand is ook weer heerlijk om te zien...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou zo'n boompje bedoel ik nou, dat zoek ik. Niet te vinden natuurlijk.
    Ik ben van plan je te gaan lezen I E D E R E D A G.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi foto overzicht weer! Ik ben benieuwd naar je December Daiy, Pinterest is een geweldige plaats om inspiratie op te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Elke dag iets te kijken.. ik verheug me er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Mooi je overzicht weer! heb de mijne ook weer geplaatst en ingehaald.
    Ben benieuwd naar je daily post, ik vind het knap als je dat kunt. Die van twee jaar geleden herinner ik mij nog.
    Maar nu ook nog de inspiratie van Pinterest!
    Ook een mooie nieuwe week gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je de uitdaging weer aan gaat...ik ben benieuwd!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel benieuwd naar jouw Daily's!! Ik hoop er nog eens eentje te gaan doen met eigen foto's maar hou het nu even op al dat moois wat ik op Pinterest tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik probeer jou Daily's ook te volgen...leuk idee.
    Mooi weer je vogelvlucht...wat gaat het toch snel allemaal.
    Fijne Dag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee, heerlijk om ideeën op te doen!

    Fijne week,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Elke dag een post......mijn hemel waar haal je de tijd vandaan.
    Ben al heel tevreden wanneer ik regelmatig een reactie achter kan laten op de blogs die ik volg.
    Lezen doe ik die blogposten van bloggers in elk geval altijd.
    Dus........kom maar op met je opgedane inspiratie,ik laat me verrassen want kom zeer zelden op pinterest,
    aan inspiratie ontbreekt het mij nooit,maar de tijd goed verdelen is vele malen moeilijker.
    En dat komt niet omdat ik een overvolle agenda heb of altijd op rak ben....joh.....zou het dan toch de leeftijd zijn;-)

    Fijne blogmaand en veel plezier bij alles wat je graag doet!!!
    Ger


    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...