zondag 29 december 2013

Dit is 'm! ~29~


Het nieuwe kastje! We hebben vele tafeltjes en kastjes gezien en we vonden er ook veel leuk....maar deze had net iets extra's.



Dit mooie bord is trouwens een van mijn gekregen kerstcadeautjes. M'n dochter kocht het bij House of Seasons nadat we er een paar weken geleden samen waren en ik zei dat ik deze tekstborden zo mooi vind.
Het is handgemaakt door Jacqueline die bij Lia in de winkel werkt en haar eigen bedrijfje heeft en deze borden maakt.


Het blad bovenop is een dienblad en kan eraf. In het glas een geslepen ster en er kunnen ook allerlei leuke dingen in worden gelegd....servies of boeken of......
Mijn oma had vroeger ook een dergelijk theekastje.
Ik ben er superblij mee!


En het groene tafeltje hieronder kon ik ook niet laten staan. In het blad zit een werkje en de kleur past erg mooi bij het zeegroen op het muurtje.


Binnenkort de 3e aanwinst!
We gaan de laatste dagen van 2013 in: terugkijken, de Top 2000 luisteren, nog een paar dagelijkse posten verzinnen en genieten van onze vrije dagen...tot morgen!


19 opmerkingen:

  1. Het kastje is inderdaad een hele mooie aankoop, Jolanda. Mooi om spulletjes in en op te zetten, je kunt er alle kanten mee op. Het tafeltje kleurt goed bij de muur maar ook bij de kleur van de bank. Een mooie combinatie, alles bij elkaar.

    Een fijne avond! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg !! superrrr vind het bord ook geweldig !!...fijne laatste dagen van 3013.....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kastje staat erg mooi Jolanda! Ik kan mij voorstellen dat je er op bent gevallen. Mooi met het geslepen glazen patroontje erin! Wat heb je trouwens een gezellig woonkamer!

    Leuk dat wij elkaar gauw weer zien. Ik verheug mij er al op!

    Een fijne jaarwisseling toegewenst!

    Veel liefs,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is hij een prachtige aanwinst waar je zeker veel plezier van zou krijgen ...leuk met een mooi servies of mooie glaasjes .... Geniet nog van de laatste momenten van dit jaar een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kastje.
    Heb er zelf ook 1 in het grijs.
    Tafeltje is ook erg leuk.
    Wil zelf ook een groene kleur op de muur.
    Maar vind het nog moeilijk om de goede kleur uit te zoeken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf,het krukje vind ik ook super en had ik ook niet achter gelaten,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi. Zo'n kastje had mijn oma vroeger. Met een ingeslepen ster.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk theekastje heb je gevonden, past helemaal in het sfeertje, zeker zo met die accessoires erop, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk,dit kastje.
    Daar werd inderdaad servies in bewaard.
    Wat leuk,dit soort oude meubeltjes.
    Een sieraad in je huis.
    Ook dat groene tafeltje is mooi,de pootjes vind ik wel zo leuk.
    Het houten tekstbord is ook al zo'n juweeltje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk je theekastje Jolanda. Mijn tante had er vroeger ook een en daar stond een prachtig zwart wit servies in. Heel mooi.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een voorspoedig en gezond 2014.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig theekastje hebben jullie gevonden! Ik vind het prachtig met dat fijne glas erin. Mijn ouders hebben ook zo'n prachtig theekastje in huis staan. En het driepoottafeltje is ook super. Ik had het niet geraden in je vorge post, maar ik had hem wel zien staan... Mooie aanwinst...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, prachtig theekastje, daar zou ik ook voor vallen! Wat heb je het gezellig in huis, de accessoires op het kastje passen helemaal in het geheel. Wat ontzettend lief dat je de tekstbordjes van je dochter hebt gekregen!

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling & en sprankelend nieuwjaar!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jou theekastje is super! Ik heb de zelfde maar dan in hout maar tja die is inmiddels door dochterlief ingenomen! hihih Soms komt ze nog wel eens even thuis winkelen zal ik maar zeggen! Stiekem vind ik het natuurlijk leuk dat ze ook zo van oude brocante houd!
    Ik wens jou een hele fijne jaarwisseling en heel veel genieten in het nieuwe jaar!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook zo'n theekastje, hij was blank eiken maar deze is al sinds enkele jaren wit geverfd. Ik heb een oud theeservies van mijn schoonmoeder erin staan. Ben er nog steeds heel blij mee.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijne jaarwisseling Jolanda en ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2014

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke aanwinsten zeg! Je zal heel veel plezier van je theekastje hebben denk ik. Eén en al stijlplezier :-)

    Ben heel benieuwd naar je derde aanwinst :-)

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kastje. Mag ik misschien vragen hoeveel die gekost heeft? Las namelijk net ook je artikel over de Graanbuurt en wil een beetje een idee krijgen van de prijzen daar. Lijkt me namelijk erg leuk om een keer te bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat gezellig die kleurtjes Jolanda! en wat een leuk kastje heb je op de kop getikt, daar ga je veel lol van hebben.
    ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en een mooi 2014!

    liefs
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...