zondag 8 december 2013

Dit weekend komt de kerst ons huis in ~8 ~

...net als de nieuwe gordijnen die eindelijk hangen! Ik ben er superblij mee.


Gisteren hebben we de boom neergezet en komt het huis in kerstsfeer.
Misschien een beetje vroeg maar wij houden van de lichtjes binnen en buiten.


Oude vertrouwde spulletjes komen uit de doos en er komen weer nieuwe dingen bij... 


En de engelen hangen natuurlijk weer in onze boom!
Hier is het natuurlijk niet bij gebleven, de komende dagen veel meer kerstversieringen...
Fijne zondag.



19 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè om alles dan weer uit te pakken en een mooi plekje te geven.....genieten momenten....
    Dus we krijgen nog veel meer bij je te zien......ben benieuwd.......
    Ik moet nog steeds op zoek naar de boom.......

    Bij jou gezellig en sfeervol.

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zo druk geweest, dat ik nog heel veel posten moest lezen, en ze zijn erg leuk Jolanda.
    Maar de foto's die op het strand zijn genomen zijn prachtig. Ik vind het nog steeds moeilijk om bewegende beelden vast te leggen.
    Hier blijf de boom nog een week buiten staan staan wachten tot hij naar binnen mag.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, je nieuwe gordijnen!
    En je kerstboom staat. Het onderste engeltje is schattig!
    Fijne zondag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lieve engeltjes echt heel lief.
    En de kerstsfeer zit er al goed in zo te zien ,erg gezellig .
    Een hele fijne Zondag
    Lieve groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je al zoveel kerstsfeer in huis hebt. Hier hoopte ik vandaag de boom te zetten, maar dat gaat niet lukken. Dus nu kijken of de boom in de loop van de week opgetuigd kan worden. Mooie gordijnen Jolanda!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie gordijnen en je kersthuis ziet er sfeervol uit,hier ook al kerst,ga van de week weer de middagdienst in en dan ben ik aankomend weekend te moe om wat te doen,dus alvast gedaan,nog een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor !!!..geniet van deze heerlijke zondag...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij houden idd ook van lichtjes in huis en daar buiten. Toch is het voor ons nog te vroeg om de kerstboom neer te zetten, we willen hem graag groen houden tot en met nieuwjaarsdag en ik denk dat ie dat niet zou halen!
    Maar ik begin wel een start te maken met de versieringen en dat is elk jaar weer genieten hè.
    Bij jou ziet het er heel gezellig uit!

    Fijne zondag
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je engeltje is echt gezellig zo in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je gordijnen zijn prachtig en dat kerstengeltje steelt de show.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helaas het is niet gelukt om iedere dag je post te lezen, achteraf bekijk ik ze wel hoor.Ik vind het echt knap van je om inspiratie te vinden om steeds te posten.
    Het ziet er al heel gezellig uit bij je.
    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Voor ons is het niet vroeg hoor, wij hebben al een paar dagen de volledige kerstsfeer in huis...
    Je gordijnen vind ik heel erg mooi en ze zullen vast heel erg mooi staan bij je interieur zoals het er nu uit ziet...
    Ik wens je een heel fijne avond en alvast een heerlijke nieuwe week,
    en tot morgen weer,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad lekker vroeg, wij doen dat niet zo gauw, maar ik kan het me wel voorstellen dat jullie dat wel doen. Het is toch erg gezellig. Een heerlijke maand he, december!
    Ik lees tot nu toe elke dag je post, maar reageren lukt niet altijd. Vind het wel erg leuk!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk sfeertje Jolanda. En het niks te vroeg, ik ben ook al lekker bezig geweest.
    Schattige kerst spulletjes heb je.
    Nog een fijne avond.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je mooie header valt me nu op, wat een sfeer! Net als je kerstversiering... wat mooi! Dat engeltje ook..

    En wat kunnen gordijnen een verschil maken in je huis he!? En heb je ze mooi voor de kerst in huis. ;)

    Een hele fijne week gewenst!
    Groetjes,

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bij ons stond de boom ook afgelopen zaterdag al hoor, anders vind ik het nooit zo de moeite waard.
    Het ziet er al sfeervol uit bij jullie maar we gaan nog meer zien, schreef je, dus ik ben benieuwd....

    Je nieuwe gordijnen zijn ook erg mooi, passen goed bij het sfeertje wat je aan het neerzetten
    bent de laatste tijd.

    Ik wens je een fijne week verder , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie gordijnen, wat voelt dat dan goed hé, een heel nieuw interieur.
    Mooie kerstboom, zodra die weer staat komt het kerstgevoel ook vanzelf.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch om te doen hè, al die voorbereidingen voor kerst, zo'n heerlijke tijd!
    Wat een schattige plushen rendiertjes :-)
    Fijne dag,
    grtjs Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van de engel en de herten zo mooi!
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...