maandag 2 december 2013

Dol op cadeautjes ~2~



Ook ik had me dit jaar weer aangemeld voor de kerstknuffel, blogswap of hoe je het wil noemen. Lynda koppelt allerlei blogsters en lezers aan elkaar, mailt de adressen rond en wij mogen voor een andere blogster een leuk kerstcadeautje zoeken en naar  haar, volgens mij doen er geen mannen mee, opsturen. 
Mijn pakje kreeg ik vorige week binnen maar heb ik afgelopen weekend pas open gemaakt omdat ik nu ook mijn pakketje op de bus heb gedaan.


Wat is het toch leuk om iets te ontvangen van iemand die je eigenlijk niet kent. Toen ik het pakketje opende kwamen er allemaal kleine pakjes uit! 
En een kaartje met de verzendster.....Chris van Pure by me, een blog die ik al een hele tijd met veel plezier volg. Leuk dus!


Allemaal leuke dingetjes om in de boom te hangen, kaarsjes en geurstokjes.




Helemaal mijn stijl, ik heb al een ideetje waar ik het binnenkort in ga hangen....wordt vervolgd dus!


Nu staat het nog even in een mandje in de kamer, kan ik er alvast van genieten....


Tot morgen!




21 opmerkingen:

  1. Leuk dat Chris je zo in de watten heeft gelegd.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het grappige is dat het zelfs leuk is om alle pakjes van anderen te zien! Zoveel lol hebben we dus van de actie van Lynda ;-) Helaas is mijn brievenbus nog niet gevuld.. Ik wacht rustig af..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuk swap-cadeautje van Chris gekregen.
    Het is ontzettend leuk om alles voorbij te zien komen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke cadeautjes heb je gekregen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor! Dat heeft Chris goed gedaan!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om kadootjes te ontvangen, en helemaal als ze ook nog in jouw smaak zijn.
    Ze is daar dus goed in geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk zo al die 'goodies' in je mandje, heb je gewoon al een beetje kerstsfeer in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Je hebt mooie dingentjes gekregen, ik ben benieuwd wat je zelf opgestuurd hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaaa daar is tie..
    Ik was zooo ontzettend bang dat hij niet zou aankomen maar gelukkig had je al gemeld dat het pakje binnen gekomen was..
    Dit was mijn eerste kerstswap en ik vond het zo ontzettend leuk om te doen dus volgend jaar ga ik zeker weten weer meedoen..
    Ik lees dat je er helemaal blij mee bent,gelukkig maar..
    Heel veel plezier ermee..
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n kerst swap...ik heb het al verschillende keren voorbij zien komen.
    Jij hebt ook leuke cadeautjes ontvangen.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Jij hebt ook al zo'n leuke swap ontvangen. Wat een mooie spulletjes zitten hierbij... Wat is het toch leuk om te geven én te ontvangen, daar mogen we best voor uitkomen...
    Tot morgen...
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk allemaal Jolanda....ik wacht nog steeds geduldig....de mijne is er nog niet......die ik heb opgestuurd heb ik al voorbij zien komen zo leuk weer allemaal !!...fijne week !...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spullen heb je van Chris gekregen, ze heeft vast goed op je blog gekeken.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, nou, jij bent verwend!! Helemaal leuk joh.
    Is het toch nog een beetje Sinterklaas voor je...
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O ja, morgen ga ik nog even bij Lia langs.
    Ik hoop steeds dat ik jou daar ook eens tegenkom
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke spulletjes heb je gekregen Jolanda, gezellig zo'n swap. Iedere dag een blog, goed hoor, ik kom natuurlijk kijken.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kadootjes!! Zo leuk om iets voor een ander te maken én ook heel leuk om zelf iets uit te mogen pakken!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk! Wat ontzettend leuk zo'n swap! Ik ga me volgend jaar ook aanmelden! Ik hou van leuke cadeautjes!! Wat heb je een leuk blog btw...ik ga je volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kei leuk, die post....Ik heb vandaag mijne op de post gedaan voor een andere leuke "blogster"..
    grtjs esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je gezellige spulletjes gekregen, Jolanda! Wat is dat toch leuk zo'n blogswap!
    Vee plezier ermee!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Toch super om dat voor elkaar te doen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...