dinsdag 24 december 2013

Gezellig kerstfeest! ~24~


24 december....een dag waarop de laatste boodschappen worden gedaan, voorbereidingen worden getroffen voor kerst en we kijken naar Serious Request. 
Dat doen we de hele week trouwens al en vandaag heb ik een prachtige plaat aangevraagd  van Maaike Ouboter en Michael Prins: a fools pride.
Beide ontdekt in De Beste Singer-Songwriter, een van de mooiste tv programma's van het jaar.
Ik ben helemaal fan van Michael geworden en mijn man vond Maaike fantastisch.


Deze serie foto's maakte ik  trouwens op de Brocante Fair in Edam, dit was een van de mooiste fairs die ik in tijden heb bezocht. De kerstfoto's heb ik speciaal bewaard voor een december daily. Ik blijf trouwens de hele maand dagelijks posten....dus ik ga nog even door.


Wij gaan de kerstdagen heerlijk thuis doorbrengen. Morgen komen mijn ouders met mijn zus hierheen net als onze zoon met zijn vriendin. Omdat de vriend van mijn zus werkt in de zorg en met kerst altijd nachtdienst heeft, gaan ze begin van de avond weer naar huis.
Daarom maken we s middags een buffet met allemaal lekkere hapjes...dat hopen we tenminste:)

  
2e Kerstdag hebben we niets gepland. Onze dochter werkt in de horeca en daar is s middags een brunch dus eind van de middag is ze thuis en eten we gezellig met ons 3-en.
En wij? Misschien even naar het strand als het weer meewerkt en anders gewoon lekker op de bank met een boek of een leuke film.


Dit weekend was er de Swan Market XXL op een hele leuke binnenlocatie. Morgen een postje hierover en 2 e kerstdag zal ik jullie wat foto's van morgen laten zien.


Onderstaand engeltje kocht ik op de kerstmarkt in het Arboretum voor maar 3 euro. Ze mag voortaan met kerst in onze boom hangen!


Ik wens natuurlijk alle blogsters en lezers een hele fijne kerst. Samen met familie of vrienden, thuis of in de kerk, met een volle dis of een eenvoudige maaltijd.

Tot morgen!



15 opmerkingen:

  1. wat een geweldige foto's! Die fair ga ik zeker onthouden Jolanda!
    hele gezellige dagen toegewenst!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook hele sfeervolle kerstdagen, samen met je gezin en familie.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jolanda, prachtige foto's.
    Ik wens je hele warme en sfeervolle kerstdagen.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi blogje.
    Wat een prachtige foto's.
    Hele fijne dagen toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor !!! hele fijne dagen lieverd...geniet van het samen zijn...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! En ik wens jouw en je familie hele gezellige dagen.. ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's Jolanda, de bovenste is mijn favoriet.
    Ik wens jou en allen die je lief zijn heerlijke Kerstdagen.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vrolijke kerstballen foto's!
    Wens jullie met z'n allen ook een Fijne Kerst toe.
    Groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh al die oude kerst items.......ben er dol op!
    Wens jou en je geliefden ook hele fijne kerstdagen toe.

    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig al die kerstballen en spullen. We hebben weer genoten van de Serious Request finish, de pakjes zijn uitgepakt, stralende koppies dus de kerst is al heerlijk begonnen op kerstavond. Jullie hele fijne en gezellige dagen Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke foto's. En wat fijn dat je nog even doorgaat met de daily's...
    Geniet van de dag morgen met je ouders, je zus en je zoon en zijn vriendin... En tweede kerstdag lekker rustig aan en heerlijk eten met je dochter...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow zie echt veel mooi`s voorbij komen,heb het volgens mij al gedaan,maar wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's met heel veel moois...

    Fijne feestdagen!

    X Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's, Jolanda. Leuk, ook voor jezelf om het allemaal nog eens terug te zien.
    Je engeltje vind ik een plaatje! Ook voor jou: hele fijne kerstdagen!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja echt, ik geniet iedere dag van je mooie foto's. Wat een lief engeltje van schapenwol, en die fair in Edam, ja daar wil ik volgend jaar ook naar toe.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...