maandag 23 december 2013

Gezellige kerstmarkt ~23~


Ieder jaar is er in het Arboretum Trompenburg in Kralingen een kerstmarkt.Omdat ik een jaarkaart heb voor deze prachtige tuin ga ik dan even een kijkje nemen. Je komt er altijd wel iets leuks tegen en ondanks de winter is het toch altijd leuk om een rondje door het park te lopen.


En deze bloeiende roosjes in december zijn dan toch wel bijzonder.



De versieringen worden gemaakt door leerlingen van een MBO opleiding.


Op de kerstmarkt is natuurlijk altijd wat leuks te vinden. 




De bloemetjes van de kerstroosjes zagen we in Duitsland heel erg veel op de markt. Het blijft een heerlijke winterplant.


Het is bijna kerst, hoe gaan jullie het vieren? Ik ben wel benieuwd.
Vandaag zijn we een dagje aan het bubbelen, lekker ontspannen.
Tot morgen!



12 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda, mooie plaatjes. We missen alleen de sneeuw nog! Ik breng de kerstdagen vooral heel relaxed door, met wat vrienden en familie. Geen ingewikkelde etentjes, voor gezellig.
    Tot in het nieuwe jaar,
    xxc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Er is duidelijk ook dit jaar weer heel veel moois te zien daar. Fijn dat we even meemochten.
    Ik wens je een gezellige avond en tot morgen, de laatste neem ik aan....?
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het daar toch mooi.
    En ik vier Kerst heerlijk rustig.
    Midden tussen mijn kerstversieringen en
    de mensen waar ik van hou.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Zo heeft elk seizoen zijn charme!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om de tuin ook eens in kerstsfeer te zien. Met een jaarkaart krijg je dit stuk van Rotterdam in alle seizoenen mee.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg! Lijkt me een heerlijke plek om te wandelen!
    Wij vieren het rustig; 1e Kerstdag in de ochtend bij mijn schoonouders. De rest van de dag lekker met z'n viertjes, 's avonds gourmetten. Tweede Kerstdag lekker wandelen en 's middags tuffen we naar mijn ouders waar we met de rest van de familie een aantal gangen menu gaan veroberen én genieten van elkaar :-)

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jolanda,

    Je foto's van het arboretum zien er prachtig uit! Jammer dat ik het dit jaar heb gemist. Een vriendin zei al dat het de moeite waar was!

    Dank je wel voor je lieve kaart! Ik had jou graag een kaart terug willen sturen, maar het gekke is dat ik je adres nergens kan vinden. Vandaar dat ik jou en je gezin via deze weg hele gezellige feestdagen toe wens en alle goeds en moois voor 2014! Ik verheug mij al op onze tea!

    Veel liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er mooi uit! Voor mij te ver om even naar toe te gaan maar een wandeling met jou is ook mooi! Bedankt.
    Wij vieren de eerste kerst met het gezin van onze dochter, de tweede kerstdag zijn we met z'n tweeen en de logeerhond: dat wordt dus wandelen.
    Geniet van de dagen en ik wens je een goed 2014 toe met veel liefde, geluk en gezondheid!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda, Ik moet toch echt eens naar dat Arboretum, ben er nog nooit geweest (schaam).
    Wij Vieren zeker het Kerstfeest, dus we denken aan dat wat 2014 jaar geleden is gebeurd, Jezus Christus werd geboren in Bethlehem. We gaan dinsdagnacht en woensdagmorgen naar de kerk. Verder zijn we thuis, met het gezin. We gaan ook lekker eten en tweede kerstdag wandelen aan het strand met familie en daarna opnieuw met z'n allen eten. Ook gaan we de film 'The Nativity Story' weer kijken, die is zo mooi.
    Heel fijne en mooie dagen toegewenst.
    Warme groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om daar even te wandelen, zelfs in de winter dus. Morgenavond kerstavond en dan mogen (eindelijk aldus de pubers) de pakjes onder de boom open en kijken we vast ook even naar het einde van Serious Request. Eerste kerstdag starten we rustig op en brengen we door met familie en tweede kerstdag gaan we weer in de niks-moet-modus en mocht het droog zijn, dan boft Guus zeker want dan worden het lange wandelingen tijdens de kerst. Gewoon relaxt genieten dus, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe ik het ga vieren.......?
    Niet echt....ben ziek.....nu ja ......komt goed ;)

    Wens je fijne kerstdagen toe.

    Veel liefs


    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Merry' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Christmas . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er prachtig uit,wij vieren het lekker saampjes en simpel,ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...