dinsdag 17 december 2013

Grijs ~17~


Yes, de kerstkaartjes voor 'jullie' zijn klaar. Ik had een vrije avond, niemand thuis en dus even tijd om te frobelen. Ben er best blij mee:)


Iets heel anders dan ik normaal maak of creeer, want dat ik toch vaak met een camera of computer of met groen.


Nou ja...groen....grijs deze keer. Ik zag het kransje ergens in een blad en vond het mooi. 


Een paar grijzige tuinplantjes gekortwiekt, handje tillantia en een strokransje dat wit is geverfd en een kind kan de was doen.
Na de kerst haal ik de balletjes eraf en kan het de hele winter mee.


Morgen is het groot kerstfeest op school, altijd erg gezellig. Donderdag nog een dag opruimen en dan is het kerstvakantie voor mij! Tot morgen....





12 opmerkingen:

  1. Net je laatste vier posten gelezen en bekeken en ik vind ze stuk voor stuk mooi.
    Heel knap van je om iedere dag te posten.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig je kransje,ik vind dat trouwens toch gaaf decoratie spul,veel plezier morgen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke krans met die grijze balletjes, ja lekker neutraal daar hou ik ook wel van.
    Zo gezellig plaatje zo met de kerstboom op de achtergrond, heerlijk!
    Fijne avond.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden en na de kerst kan hij inderdaad gewoon blijven.
    In Moordrecht zit een hele mooie winkel waar ze bloemen , planten enz. verkopen en daar zag ik ook een krans
    gemaakt van het zilverstruikje. Helaas zijn ze erg populair op dit moment en overal uitverkocht.
    Fijne avond lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, je hebt zeker zo'n zilverachtig plantje gebruikt? En ik herken ook de tillandsia.
    Goed idee, wie weet ga ik het namaken als ik tijd heb. Misschien wel pas nà de kerst, zonder balletjes. Het is een leuke 'winterkrans' voor het nieuwe jaar.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Wat een mooi kransje! En inderdaad, als je na de feestdagen de balletjes er uit haalt heb je een prachtig kransje voor de hele winter!
    Geniet van je kerstfeest op school,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb veel voorbij zien komen aan kerst decoraties, maar jouw krans is duidelijk mijn winnaar! Zo sereen en adembenemend mooi.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie krans zeg, maarre... wat heb je nu met de gekortwiekte tuinplantjes gedaan? ;-)

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier heb je wel wat bijzonders gemaakt zeg! Mooi idee zo! Voor mij is vorige week de vakantie al begonnen zo veel overuren Helemaal niet erg! hahahaha
    Fijne vakantie
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooi stukje en ik heb aan alle kanten gekeken, maar kan de tuinplantjes niet vinden?
    Een hele fijne dag op school!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind 'm erg mooi geworden! Heerlijk rustig en in mijn favoriete kleuren.
    Je engeltjes uit je vorige post zijn trouwens ook heel erg mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je krans is leuk zeg. Geniet van de laatste schooldagen van dit jaar, zo leuk altijd die kerstsfeer. Kids hadden altijd kerstdiner en dat blijft zo'n herinnering waar ze het nog over hebben. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...