donderdag 5 december 2013

Hoor de wind waait....~5~


Gelukkig viel het vanmorgen nog wel mee met de wind en kwam Sint met zijn pieten aan op onze school!


Wat een spanning voor veel kinderen de afgelopen weken, zeker bij ons in het speciaal basisonderwijs.
Teveel prikkels en onverwachte gebeurtenissen en hou dan de structuur er nog maar eens in. Maar daar zijn ze keien in, in ons team.


En ik mocht vandaag met Sint 2, ja echt we hebben er 2, de bovenbouwgroepen langs. Ik wil geen kinderen herkenbaar op de foto's dus een hele kleine compilatie gemaakt van de vele foto's, maar het geeft wel een beetje een beeld. 



Vanmiddag thuis heb ik de foto's op de schoolwebsite gezet en genoten van dit heerlijke speculaas-amandeltaartje dat onze dochter heeft gemaakt!
Als je het kon ruiken.....


Een hele gezellige avond voor iedereen, ik hoop dat de wind geen roet in het eten gooit...
Hier waait de wind behoorlijk door de bomen en regent het dus wij gaan vanavond lekker knus op de bank!
Tot morgen:)


8 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n bezoek van de Sint Jolanda! Ik wens jullie een hele gezellig avond toe!

    Liefs van Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onstuimig, met veel wind, regen en hagel en zelfs onweer. Verder viel het mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Die wind die waaide werd hier een flinke storm. Ik hoop dat er geen pieten van het dak gewaaid zijn...
    Dit doet me denken aan de tijd dat ik in het bestuur van de ouderraad zat van de school van mijn kinderen. Ook op de achtergrond meegewerkt aan het grote sinterklaasfeest, een aantal jaar lang...
    Tot morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOh! Wat heb ik dan weer heimwee als ik dit zie. heimwee naar het sfeertje in de klas, naar de kinderen spelend in het sinthuis, de geheimzinnigheid!
    Ik heb er altijd enorm van genoten, maar heb er nu de leuke herinneringen aan!
    Nu gaan we genieten van onze kleinkinderen die op die leeftijd zijn als de kinderen van mijn klas.
    Nu ik dit schrijf is het al weer afgelopen en moeten we weer een jaartje wachten. Op naar kerst......vieren jullie dat ook op school? Zeker in het eigen lokaal, dat zal voor jullie kinderen wel zo rustig zijn!
    Veel plezier deze maand....thuis en op school.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Jolanda, om zo het Sinterklaasfeest op school van dichtbij mee te maken.
    Het had ook wel wat, de storm op sinterklaas. Dan is het binnen des te gezelliger.
    Mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sorry Jolanda, ik dacht dat jij diegene was die als leerkracht op school werkte: vandaar de vragen over school!
    Maar dat betekent niet dat ik je niet veel plezier kan wensen voor deze maand, toch?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was wel een heftig weertje voor de Sint en gevolg. Heerlijk om dan thuis te komen en zo'n taartje aan te treffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er uit als een geslaagde dag,er zijn vele kinderen blij gemaakt,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...