zondag 22 december 2013

Kerstsfeertje in huis ~22~


De letterbak is weer terug maar dan helemaal van 2013. Ik zag m al op verschillende blogs voorbijkomen en deze in vergrijsd hout past mooi in ons nieuwe sfeertje.


En het is nu natuurlijk leuk om er kleine kerstdingetjes in te zetten. 
De kaart nam ik mee uit Dusseldorf. 


De ster in de vensterbank is van hetzelfde hout (ik nam ze een tijdje geleden bij de A.ction mee). 



De mosbol maakte ik van plaatmos. Na de feestdagen gaan de kerstballetjes eruit en kan hij nog een tijdje mee.




Tot morgen!


14 opmerkingen:

  1. Gezellige sfeer heb je neergezet. Leuk zijn die letterbakken vind ik. Je mooiste spullen een eigen plek geven.

    Prettige zondag nog!

    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De letterbak.. 'vroeger' had ik er ook één, door mijn vader zelf gemaakt ;-) Die grote kaarsenknijper is ook leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gezellig bij je,ik zie schitterende kerstspulletjes en de letterbak is echt heel leuk! fijne zondag nog,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he, zo'n letterbak. En ideaal om mee te stylen en af te wisselen.
    Wat een mooie hazelaar heb je in de tuin staan!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo is de letterbak echt geweldig, helemaal leuk.

    Gezellige sfeer in je huis.

    Wens je hele fijne kerstdagen.

    With whole my heart.



    …………(¯`O´¯)
    …………*./ | \ .*
    …………..*♫*.
    ………, • '*♥* ' • ,
    ……. '*• ♫♫♫•*'
    ….. ' *, • '♫ ' • ,* '
    ….' * • ♫*♥*♫• * '
    … * , • Merry' • , * '
    …* ' •♫♫*♥*♫♫ • ' * '
    ' ' • . Christmas . • ' ' '
    ' ' • ♫♫♫*♥*♫♫♫• * ' '
    …………..x♥x
    …………….♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die letterbak! Ik heb net afgelopen week eentje voor mijn nichtje gekocht: die wil er stenen in doen.
    Fijne feestdagen en een goed 2014!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg zo'n letterbak-nieuwe-stijl. Mijn moeder vond onlangs juist een een oud exemplaar en heeft 'm niet opgehangen maar hij is wel in gebruik. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De letterbak, ik ken het ook nog vroeger, uit de jaren '70. Leuk dat deze weer helemaal terug komt.

    Ik wens jou hele fijne dag toe en alle goeds voor het nieuwe jaar, 2014!

    Ik stuur je een warme groet,
    Liefs,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Jolanda,
    Wat leuk zo'n letterbak. Mooi ingericht met kerstdingetjes. Staat echt prachtig. Ook je ster vind ik heel erg mooi!
    Die bol van mos kan zeker ook na de feestdagen nog heel lang mee... Lekker sfeertje bij je...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De bol van mos is leuk, wat kun je toch leuke dingen doen met gewoon mos.
    Ook van mij aan jou fijne kerstdagen toegewenst. Heerlijk in een schoon, opgeruimd en gezellig huis.
    En wie weet, zien we elkaar eens bij Lia.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn toch wel heel leuk die letterbakken en wat is het gezellig bij jou!
    Ik wens jou ook heel fijne feestdagen met veel genieten van en met elkaar!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en gezellige kerst sfeer heb je.. Ik wens jouw en je familie hele gezellige kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Jolanda,
    Je huis ziet er heel sfeervol uit!
    En de Swanmarket was erg leuk,top locatie,wij zijn zondag geweest.
    Heb je de ECHTE Kerstman gezien?
    Bedankt voor je super leuke kerstkaart!
    Dit jaar geen puf of tijd om kaarten te sturen, laat staan zelf te maken :) maar bij deze:
    Wij wensen jullie hele fijne Kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Moe maar voldaan ga ik nu lekker op de bank naar een Kerstfilm kijken, er volgen er vast nog veel meer......
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...