woensdag 18 december 2013

Kerstshoppen! ~18~


Natuurlijk ben ik even gaan kerstshoppen bij House of Seasons, de plek om heerlijk rond te kijken en leuke cadeautjes mee te nemen.
Herkennen jullie de kerstkaarten?


De traditionele kerstboom achter in de winkel is een kleurrijk plaatje met de meest grappige 'ballen'.


1 etalage is in het wit, een JDL achtige sfeer....







Naast hele mooie versieringen voor in de kerstboom zijn er ook erg grappige zoals deze muizen.


 Of wat dacht je van Santa op een schaap?




Engelen genoeg!


Maar ook in traditioneel rood is er zoveel liefs. 




Genoeg inspiratie?

  


Het was weer een heel gezellig bezoekje aan Lia. 
Fijne avond en tot morgen.




16 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaarten! Ook is de winkel in mooie kerst-sferen gebracht. Helaas dit jaar heb ik niet zoveel kunnen kerst-shoppen! Geniet van je aankopen..

    Lieve-Groetjes, Verie

    Ps. Je kaartje is onderweg..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh ik zou me als een kind in een snoepwinkel wanen! Voor mij was het dit jaar voor het eerst dat ik niets heb bijgekocht... volgend jaar wordt het dus dubbel zoveel shoppen en de planning is een Xmas shoppingspree in Londen.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwwww ik zie gave hertjes,wat een geweldige spulletjes allemaal,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat lijkt me dat toch een gave winkel zeg... tis alleen niet echt om de hoek... misschien toch eens een bezoekje plannen als ik weer eens een keer met mijn moeder naar familie in Rotterdam ga. Zal zij ook vast heel erg leuk vinden!

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat gezellig! het is maar goed dat ik daar niet rondloop want dan is mijn plan om niets te kopen dit jaar snel verleden tijd
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij maakt goede reclame, haha. Mooie foto's en wat een leuke spulletjes. Heerlijk zo'n winkeltje om heel lang in rond te snuffelen en steeds weer iets nieuws te zien. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is net een sprookje! Wat zou ik daar ook graag eens rondkijken,, overal in en onder en boven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ongelofelijk hoeveel Lia kwijt kan in de winkel! Het is onmogelijk om zonder iets de winkel uit te gaan!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow ! wat een mooie kerstspulletjes.
    Je komt ogen tekort daar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda,
    Ja, de kaarten van Patricia! Mooi zijn ze he? En wat een heerlijk sfeertje in de winkel van Lia, prachtige spullen heeft ze...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je alles bij Lia weer mooi in beeld gebracht! Ik denk dat je zelf ook steeds in de verleiding komt om hier iets mee te nemen! Bij jou thuis ziet het er ook sfeervol uit! De grijze krans is erg mooi!
    Gezellige dagen!! liefs Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Jolanda, wat een feest voor mij om zo mijn winkel tegen te komen, gezien door jou ogen!
    Ik denk meteen goh wat een leuke spullen!!!! :) Daar wil ik heen......
    Morgen mag ik gelukkig weer.
    De 4 laatste dagen voor Kerst, dat wordt INPAKKEN!!!!!
    Voor jou lekker vakantie, geniet ervan en ik vind je huis een prachtige kerstsfeer hebben!
    Ik zie dat je het met veel plezier hebt gestyled. Maar ja, hoe leuk is het om met een nieuwe inrichting aan de gang te gaan!
    Dankje voor je mooie post! <3
    En altijd gezellig als je even langs komt, met of ZONDER camera!
    Ik hoop in het nieuwe jaar weer eens tijd te hebben om ECHT bij te kletsen.
    Heel veel liefs,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet geen probleem zijn om bij Lia in haar winkel gezellig te kerstshoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. erg mooi deze fotos krijg nu echt zin in kerst groetjes en hele fijne feestdagen
    leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie weer zoveel mooie dingen voorbij komen, ik morgen toch maar even kijken bij Lia.
    Ik wens je een heel fijn weekend, lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En of ik deze mooie kaarten herken!!! Wat leuk dat je deze op foto heb geplaatst!!
    Ik ga de foto's even voor je delen op mijn fb Pagina van All Seasons. Vind je dat oké?

    Heerlijk om zo met jouw foto's even door de sfeervolle winkel van Lia te mogen dwalen...

    Ik wens je hele fijne dagen en alle goeds voor 2014!

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...