donderdag 19 december 2013

Koperen kerst ~19~


 Koper is de nieuwe trend en ik vind het leuk! Weer iets heel anders en met een kleine touch een heel ander beeld.


Mijn dienblad op tafel is en mooie blikvanger hiervoor.


Onder de stolp ligt een glazen ster in mijn favoriete aqua-kleur, die nam ik mee bij mijn bezoekje aan Lia.


Net als het koperen bakje waar de mini kerstballen in liggen die ik meenam uit Dusseldorf.
Het grijze potje en de ster kocht ik bij mijn bezoekje aan Edam


De huisjeslichtjes zagen jullie al eerder en Rudolf -bijgenaamd Jerry- vonden we gewoon bij G.amma!


En de eettafel heeft een nieuwe look! Het bovenblad is flink afgeschuurd en in de witte krijtwas gezet, ideetje van mijn man, ja echt. De poten heb ik antracietgrijs geverfd. Ook het dienblad heb ik een likje gegeven. 


Ik ben er heel blij mee....voorlopig:)
Mijn vakantie is begonnen na een superleuk kerstfeest op school. Even bijkomen en dan leuke dingen gaan doen. Tot morgen....



15 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een heerlijke warme kleur, koper, en het combineert fantastisch met jouw liefste kleur, duck egg blue...
    Wat is je tafel mooi geworden. De combi van wit met grijs vind ik super mooi....
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo op het schaaltje met de verschillen spullen bij elkaar geeft het koper een mooie warme gloed.
    En je tafel is heel mooi geworden.
    Een fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi sfeertje zo, de tafel is mooi geworden!

    Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2014, Jolanda. Geniet van je welverdiende vakantie.

    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet het idd steeds meer, dat koper. Geeft een warme gloed bij kaarslicht.
    En jou Jerry ziet hetzelfde uit als mijn Rudolph, maar die komt van de X.nos. Manlief heeft er destijds een plankje achter gemaakt voor meer (hoewel hij dat niet meer heeft, hihi) "body".
    Je tafel is mooi geworden. Slim bedacht door manlief!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een warme sfeer!
    Geniet ervan EN van je vakantie!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat koper komt wel heel mooi uit bij je andere spullen! Geniet van je kerstvakantie enne tot morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow echt leuk al je aankopen en zo bij elkaar heb je er een gezellig sfeertje van gemaakt en je tafel,echt gaaf,ik wens je een fijne vakantie,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Koper is een mooie kleur, het combineert ook goed met de andere kleuren in je huis.

    De tafel is ook mooi geworden, na de kerstvakantie kun je evalueren...of het bevallen is of niet ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed zeg dat je man meedenkt op woonniveau ;-) Je tafel ziet er prachtig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!
    Wat is koper toch een mooie warme kleur!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk sfeertje en jou kleurtje blijft terugkomen in de mini kerstballen.
    Tafel is goed gelukt,weer eens wat anders.

    Geniet van de vakantie!!

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi geheel zo, al die spulletjes bij elkaar. Geniet ervan! Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nooit geweten dat koper weer in was en dat het zo leuk zou zijn!
    Het ziet er prachtig uit bij jou. Ik zou het anders "truttig" gevonden hebben, eerder iets voor oude mensen maar zo vind ik het wel heel leuk!

    Fijne feestdagen.
    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie warme kerstdecoratie, prachtig sfeervol!
    Groetjes,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie en warme combinatie en natuurlijk een hele fijne vakantie gewenst!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...