maandag 16 december 2013

Nieuwe engeltjes...~16~


Deel 2 van ons weekendje Dusseldorf wilde ik jullie laten zien maar m'n computer heeft kuren, is een beetje bejaard, dus het uploaden van de vele foto's ging niet helemaal goed. Dus een lekkere korte post!


Met wat lieve engeltjes die ik vond op de kerstmarkt, helemaal mijn kleuren en zijn ze niet mooi!

Het hart zag ik liggen in een winkeltje in Carlstadt, een leuke wijk waar je zeker ook een kijkje moet nemen als je in Dusseldorf bent. Wat kleinere winkeltjes waar het heerlijk shoppen is! Ook ligt er een prachtige gedeeltelijk overdekte markt. Geen foto's gemaakt hier want dat vind ik altijd wat lastig in dit soort winkeltjes.


Is het toch nog gelukt voor vandaag, pffff.....

16 opmerkingen:

  1. Prachtig je engeltjes en je hart vind ik ook heel mooi,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze aanwinsten zijn inderdaad heel passend bij de kleuren in je huis.

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk zoals jij heel consequent dat blauwgroene op de kop tikt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk Düsseldorf voor de kerstdagen. De engeltjes vind ik gewoon schattig of ze nu passen bij je interieur of niet.
    Gr., Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vondst heb je gedaan!
    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker weten erg mooi,ik ben benieuwd waarmee ik zaterdag thuis kom ;)
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelend dat je computer het een beetje af laat weten.
    Maar je vondsten zijn erg leuk. Ik vind het hart ook prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en apart die engeltjes. Ik heb ze hier nog nooit gezien dus....je hebt wel iets bijzonders!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, wat een schattige engeltjes... wauw. Echt te lief!

    MarjolijnX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alsof ze op jou lagen te wachten; wat passen ze toch leuk bij de andere items die je al hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij hebben de engeltjes speciaal voor jou hun feestkleding aangetrokken,zodat ze met je mee mochten om te stralen in jou kersthuis.

    Lastig wanneer je computer de kuren heeft en zeker nou je elke dag een post plaatst.

    Groetjes,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie engeltjes zijn dit.
    Heel sierlijk.
    Ik zag ook je foto's van Düsseldorf,wat een
    mooie en lekkere spulletjes daar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Je engeltjes zijn ontzettend schattig en ze staan heel mooi bij je... Ook het hart vind ik prachtig.
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat zijn je engeltjes leuk!! Het hart ook trouwens.. je bent goed geslaagd!

    Lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thank you so much for showing us the beautiful Christmas time photographs from Dusseldorf. I have never been there, and now I can tell that I have truly missed something special.

    Your angels are very special, too! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...