maandag 30 december 2013

Nog 1 dag....~30~

 Nog 1 dag en dan is 2013 weer voorbij. 
Een jaar met ups en downs, leuke en minder leuke dingen. Het hoort erbij en: zonder dalen geen pieken. Voor sommige van jullie zal het een moeilijke jaarwisseling en start van 2014 worden. Natuurlijk heel veel sterkte en kracht gewenst aan hen.

In vogelvlucht door december...ook dit is de laatste van 2013.
Een heerlijke maand vol met mooie en leuke dingen. Jullie hebben het allemaal mee kunnen beleven!


Een maand met dagelijkse posten, het is eigenlijk moeiteloos gegaan maar dat komt ook omdat december een heerlijke blogmaand is.
Ik heb weer genoten van jullie lieve reacties, sommigen zelfs dagelijks! Van vertrouwde blogsters maar soms ook van een anonieme meeleesters en het is zo bijzonder om te beseffen dat honderden vrouwen dagelijks mijn stukjes lezen, mijn foto's zien en daar plezier aan beleven.
Het is een topmaand geworden wat bezoekersaantal betreft en dat is dan weer een mooie opsteker voor mij.
Morgen nog een 'december daily' en dan gaan we weer 'back to normal':)


8 opmerkingen:

  1. Ook ik heb er van genoten........hele fijne jaarwisseling en een gezellig maar vooral gezond 2014 toegewenst...bedankt voor het afgelopen jaar liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Je hebt weer een heel mooie vogelvlucht gemaakt. Ik heb de mijne zojuist ook weer geplaatst.
    Ik wens je vandaag een heerlijke dag en ik kijk uit naar je laatste daily, geweldig dat je dit elke dag hebt weten te doen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vogelvlucht Jolanda...goh...wat gaat het toch snel allemaal.
    Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2014.
    Ik heb genoten van je inspirerende leerzame posten...bedankt voor het delen.
    We gaan er weer een nieuw leuk blog jaar van maken.

    Tot volgend jaar,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk waren het prachtige blogposten! Ik wens je een heel gelukkig, gezond en liefdevol jaar toe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook bedankt voor je inspiratie en lieve reacties. Alle goeds voor 2014 Jolanda.
    Liefs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je collage,ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jullie ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 geniet van de laatste momenten van dit jaar ...lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb genoten van je dagelijkse blogjes. Vond het ook leuk om dit zelf eens de hele advent te doen. Wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Op naar een mooi (blog)jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...