woensdag 11 december 2013

O denneboom, o denneboom....! ~11~



Ja, hij staat alweer een paar dagen. 
Zo gezellig, de lichtjes weer aan en hij ruikt zo lekker!
Een hele mooie boom vinden wij zelf:)




M'n eigen vertrouwde kerstdingetjes er weer in. 
Veel engeltjes, veel wit, hier en daar een vogeltje en een hartje en een tipje rood.



O denneboom, o denneboom, wat zijn je takken wonderschoon....
Binnekort een blik op het kastje naast de boom.
Ja, we gaan gewoon door met kerstversieringen:)



15 opmerkingen:

  1. Gezellig hè dat de boom er weer staat. Onze boom moet nog wel versierd worden, dat gaat mijn jongste dochter morgenmiddag doen. Leuke boom heb je!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een prachtige boom en heel leuk versierd,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh wat een gezellige denneboom en die engeltjes zijn mijn favorieten! Bij mij gewoon ouderwets, goud en brons en de rest opgevuld met gedroogde Annabella's, maar ik heb wel een mini boompje met engeltjes erin op m'n sidetable en een vrolijke folk art engel figuurtje van Lori Mitchell. Dus bij mij mogen met de kerst ook geen engelen ontbreken.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een mooie boom. Ik kan het gewoon bijna ruiken! Mmmm...

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die van mij staat ook! Maar heeft heel wat voeten in aarde gehad, tsjongejonge ik had een veel te grote boom uitgezocht en wist gewoon niet waar ik hem moest zetten. Jij hebt een prachtig boompje, niet te groot en niet te klein, precies goed.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de boom mooi versierd! Je hebt het lekker rustig gehouden.. en veel wit! (ik hou er van;).
    Gezellige sfeer!

    Groetjes,
    Miriam (t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie boom Jolanda, en mooi grotendeels in het wit.
    En het is gelukt met het lampje hoor, al werd het een lampje in de vorm van een kleine ster met ledlampjes , maar hij past in de grote ster en werkt op batterijen en de HEMA had het.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie hele leuke engeltjes in je boom, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ook gek op engeltjes, leuk zijn ze. Het staat ook zo mooi in je kerstboom!
    Ik heb ze aan een tak hangen, ook leuk.
    De kerstboom komt waarschijnlijk morgen want vrijdag komt er een kleindochter logeren en dan moet er een boom in de kamer staan!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er echt zin in.....en gaat maar door en door....;-)

    Gezellige aangeklede kerstboom heb je,niet te vol en mooi van vorm.
    Ik begin ook langzaamaan de kerstkriebels te krijgen nou ik al weken al die mooie sfeervolle kerstdecoraties langs zie komen op alle blogs.

    Eerst morgen maar weer eens naar oogkliniek op controle en afwachten of er nog wat te doen is aan het wazig zien en wiebelende ''spinnetjes'' in mijn gezichtsveld.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    Je boom is prachtig van vorm en er hangen heel veel mooie dingen in. Wat staat dat dan weer gezellig he?
    Hier ook veel wit en zilver een een klein beetje rood...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker cappuccinootje en even een kwartiertje voor mezelf.
    dat is in deze hectische tijd wel nodig!
    En ik koos ervoor om even bij jou bij te bloggen.
    Jee, ik had wel 6 posten gemist!!!!! Maar HOE LEUK om even in jou wereldje mee te kijken.
    Bedankt, ik heb genoten!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...