donderdag 12 december 2013

O, zo mooi! ~12~

Toen ik gistermiddag naar huis fietste was ik zo blij dat ik m'n camera bij me had....wat was het mooi in het Kralingse Bos. Beetje winters al!







Het Bos in Kralingen blijft toch een prachtig stukje Rotterdam!

En in Kralingen zit ook House of Seasons en daar kwam ik natuurlijk vandaan. Even kerstsfeer proeven en nooit met lege handen weg gaan:)







De etalages zijn toch snoepjes...daar wil je binnen kijken en dat gaan we binnenkort ook doen. Maar wil je eerder langs gaan dan kan dat natuurlijk.  
Dit weekend is in het Arboretum Trompenburg in Kralingen ook de jaarlijkse kerstmarkt. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn er allerlei leuke kramen, is de tuin prachtig versierd en zijn er lekkere hapjes en drankjes te krijgen. Het is er altijd gezellig, niet te druk en er is prachtig 'groen' uit de tuin te koop. Kijk hier maar hoe het in 2012  en in 2011 was!
Misschien een leuke tip?
Tot morgen!



17 opmerkingen:

  1. Wat heb je alweer prachtige decemberposten gemaakt, deze van vandaag vind ik ook weer erg mooi, met de sfeervolle foto's!

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een rustgevende foto`s,haha behalve de laatste niet,daar word ik hebberig van,mijn man kocht pas een cadeautje voor mij toen hij daar vlakbij aan het werk was,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! Ik zie......een groen vogelkooitje, wit stoeltje, houten huisjes, groene spuitfles......inderdaad een prachtige etalage. Misschien maar goed dat de winkel voor mij een eind weg is!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...prachtig, en je was er op het juiste tijdstip! Wat kunnen zulke momenten je een blij mens maken hé?!
    Jouw dag kon niet meer stuk na zo'n heerlijke middag. De etalage van House of Seasons is zeker snoeperig. Ben benieuwd naar je binnenfoto's..ik heb vandaag al een glimp van de winkel mogen bewonderen op Lia haar blog.

    Wat een mooie locatie voor de kerstmarkt. Ik wens je heel veel plezier.

    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga nog naast mn schoenen lopen.............................
    Kwam net bij Barry, des Guirlandes ook al mijn winkel tegen!!!!!
    Wat heb je ons bos weer prachtig gefotografeerd! Kan zo in de Seasons.
    Gezellig dat je er even was en volgende keer hebben we misschien meer tijd om even te kletsen :)
    Fijn weekend en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige beelden van het Kralingse bos in Rotterdam. De kerstmarkt klinkt heel aanlokkelijk maar ik vrees dat Rotterdam toch net wat te ver is van hier om er even langs te lopen. Benieuwd of ik er hier op je blog dan wél wat van te zien krijg... ;)
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg zo met die zon, dat maakt het Kralingse Bos nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die winterse foto's in het Kralingse bos met in de verte het avondrood in de lucht !!!
    Over rood gesproken......lekker nopjes deken zie ik daar hangen in die overvolle etalage waar elk plekje benut is.
    Hebbedingetjes in overvloed.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolanda,
    Dat stukje Kralingse bos, daar liep ik twee jaar geleden met Sanne, toen we bij lia geweest waren. Ik ben er helemaal weg van, die bruggetjes zijn prachtig...
    En ja, Lia's winkel... Ik neem me al zolang voor daar nog eens naar toe te gaan... Komt er maar niet van...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu begrijp ik waarom en cijfertjes achter de titel staan, je bent aan het af-optellen naar het nieuwe jaar.
    Prachtige foto`s zeg, heerlijk om dat terug te zien, het was zo mooi gisteren, hier is het vandaag nog een beetje somber en triest. Misschien dat het zonnetje zich vandaag nog laat zien.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's heb je gemaakt van het bos.
    Ja..leuke winkel house off seasons....mooie etalage.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een magnifieke foto's Jolanda!
    Ik heb even zeer genoten! Dat is weer het mooie van deze tijd als er mist en rijp bij komt.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am also very glad that you had your camera available when you passed through that beautiful forest. There is a fine sense of peaceful calm in your photographs.

    Then, the photographs of jolly streets and shops in Rotterdam show another beautiful sense of this season.

    Best wishes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dat Kralingse Bos toch mooi. Net als je foto's.
    Fijn weekend
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben zo blij dat je je camera bij u had die foto's zijn gewoon zo mooi.
    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb even een paar dagen niet gekeken en dan komt er zoiets moois voorbij! Ik wist niet dat het in Rotterdam zo mooi zou zijn. Ik ben er nog maar 1x geweest (in de stad) en dat kon me toen niet zo bekoren, maar dit is prachtig!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...