maandag 9 december 2013

Op de plank ~9~


Op de plankjes is alle ruimte om leuke dingen neer te zetten, nu komt er langzaam een beetje kerst bij.


De hertjes zijn zo lief, ze staan nu even hier maar ik heb nog een ander plekje voor ze ingedachten.


De ster kocht ik al een paar jaar geleden, hij heeft ook nog een grote broer.


En engelen zijn er in alle soorten en maten te vinden in ons huis, in deze tijd.


Het is zo leuk om alle kerstsferen en versieringen op al jullie  blogs te zien.
Naast pinterest en uit de bladen, haal ik bij jullie ook veel leuke ideetjes vandaan. Dank daarvoor en een hele fijne week weer. Ik hoop weer veel inspiratie te krijgen van jullie.





12 opmerkingen:

  1. Erg leuk vind ik de plankjes. Je hebt er ook leuke spullen opstaan.
    Je engeltjes vind ik prachtig! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Deze spullen staan heel erg mooi op je plankjes. Hier heb ik de oude foto's op de plankjes iets verschoven zodat er ruimte kwam voor de letters XMAS...
    Fijne avond en tot morgen weer...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezelligheid op je plankjes en wat een schattige hertjes zijn dat!
    X Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig om je plankjes in kerst sfeer te brengen. Ik ben dol op engeltjes en deze is wel heel erg schattig!

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk al die plankjes en prachtig al die mooie kerstdecoraties erop ... prachtig om al die kerstsfeertjes te zien op al die bloggen ...december is een prachtige maand van foto's ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat heel leuk op de plankjes!

    Fijne avond.
    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook zo gek op engeltjes, ik heb ze in alle soorten en maten!
    De planken zijn reuze handig en je kunt er al je leuke dingen op zetten.

    Fijne avond
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is inderdaad erg leuk om zo spulletjes van het seizoen erop te zetten. Vund jouw engeltjes ook superleuk, ze zijn haast gewoon grappig!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hertjes zijn lief en dartel.....staan nooit lang op één en dezelfde plek
    en je lange-lijs-engel vind ik een engel van 'n engel!!

    Fijne avond en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die kleine accenten!
    Ik heb ook zo'n ster, moet er alleen nog weer eens verlichting in doen. Want ze zijn erg mooi.
    De onderste engeltjes zijn ook heel leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die plankjes....kun je gezellig decoreren met je kerstspulletjes! Leuk die hertjes!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...