vrijdag 6 december 2013

Uitwaaien ~6~

Wat een storm stond er gisteren. Een heftige Sinterklaasavond, ik ben blij dat we de deur niet uit hoefden...
Maar daar gaat deze post niet over.
Nadat we naar het tuincentrum waren geweest - klik - afgelopen zaterdag, reden we door naar het strand want dat was ons eigenlijke doel.


Uitwaaien op het strand van Kijkduin met in de verte een stukje Rotterdam!


Het was best fris maar gedurende de wandeling kwam de zon steeds meer te voorschijn.



Er waren aardig wat surfers en daar hoopte ik al op dus ik had m'n camera met telelens ook mee genomen.





Mooie plaatjes, al lijkt het me wel erg koud in deze tijd van het jaar.


Hier uitzicht op Scheveningen helemaal in de verte.
's Morgens was er de 'landing van Koning Willem1' geweest op en aan het strand en het schip van de marine vaart net weg.



Mooi, de tegenstelling tussen de natuur en de industrie. Beide nodig....

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, even geen decembersfeer maar een gewone post. Hoort er voor mij ook bij. En nu ga we dan toch echt langzaam in kerstsfeer komen.
 Tot morgen....





13 opmerkingen:

  1. Koud zal het zeker zijn voor de kitesurfers, maar door de adrenaline zal die kou zo vergeten zijn ;-)
    Mooie plaatjes! Toch heb ik het er altijd wat moeilijk mee als ik vanaf het strand de industrie zie. Een beetje horizonvervuiling is het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbare beelden, mn schoonouders wonen in monster. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. Het moet heerlijk geweest zijn om even lekker uit te waaien aan het strand. Wat fijn dat de zon er zo mooi bij kwam. Ik vind het stoer hoor, surfen in deze tijd...
    Fijne avond en tot morgen,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto`s heb je gemaakt,brrr het ziet er wel heel koud uit,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Past juist helemaal deze blog, want wat is het onstuimig weer geweest zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi.
    Die surfers zijn echt waaghalzen,maar mooi om te zien.
    De foto met de meeuw op de voorgrond is werkelijk prachtig.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt jullie wandeling en de mooie vergezichten geweldig vastgelegd Jolanda!!!! Zo mooi om te zien!

    Ik wens jullie een fijn weekend toe.

    Liefs, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet zo blij met je foto's, ze zijn prachtig geweest zijn. De golven kijken enorm en het contrast tussen de windsurfers en de industrie is zo goed. Hoop dat het weer verbetert voor u in het weekend.

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's, de derde met de woeste zee vind ik het mooist.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige post Jolanda! Zo mag je nog veel brengen. Vooral de zee blijft toch boeien.
    Die surfers met zulke golven is ook altijd spektakel en de foto met de vogel op de voorgrond en het schip op de achtergrond vind ik ook heel mooi!
    En de industrie op de achtergrond is ook een apart gezicht.
    Ik heb genoten van je foto's!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk mooie foto's van actie op het strand én in zee!!!

    De foto van woeste golven met schuimkoppen en die met gefilterd licht wat door de wolken breekt en het licht weerkaatst op het strand trekken even langer mijn aandacht,heel mooi!!!
    Kunnen zo in een lijstje op je foto plankje.

    Fijn weekeind en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. These shore line scenes are so beautiful...even though the air does look a bit frosty.

    I also loved the St. Nickolas celebration photographs. Over here in New York City, I work with several folks whose European childhood experiences definitely made December 6 a very important day. It was lovely to talk with them a bit today, and to hear some of their childhood memories.

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige "Hollandse" foto's. Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...