woensdag 4 december 2013

Zoveel kerstssferen! ~4~



Altijd leuk om in deze tijd van het jaar een tuincentrum in te lopen. Hier zitten er een aantal in de buurt maar afgelopen zaterdag reden we langs tuincentrum Ockenburgh in Loosduinen, mijn geboorteplek (nee niet het tuincentrum maar het dorp...) en ook daar gingen we even naar binnen.


Kerstsfeertje in traditionele stijl...




Of ga je voor glim en glitter....



Hou je van iets opvallends...


Of gewoon 'blokhut' gezellig....




Piepklein of megagroot!


En natuurlijk nam ik wat mee. Wat dat zie je binnenkort.
Morgen de intocht van de Sint op onze school. Daarna gaan 2 Sinten de groepen langs, ieder een eigen parcours natuurlijk, om alle klassen een bezoekje te brengen. Altijd gezellig en ik mag als huisfotograaf met een Sint mee. Dat wordt een leuke dag dus. Thuis vieren we geen Sinterklaas meer maar voor iedereen die dat deze dagen wel doet, natuurlijk heel veel plezier en gezelligheid!
Tot morgen.



12 opmerkingen:

  1. Echt genieten op je blog,heerlijk al die kerstsfeertjes,ik heb er echt zin in,na morgen ga ik het in huis kerst gezellig maken,voor morgen een fijne 5 december,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een bijzondere kerstversiering in het tuincentrum. Leuk om door heen te lopen.
    Wens je morgen ook een hele mooie dag op school!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerstsfeer in het tuincentrum in de stad is wel heel kleurrijk, maar hier vlakbij is er eentje verkozen tot leukste tuincentrum van het jaar. Benieuwd hoe hun sfeertje eruit ziet. Veel plezier met het Sint-feestje, tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dit de (kerst)artikelen zijn in de doorsnee tuincentra's hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik er nog niet geweest ben,eerlijk gezegd ben niet dol op dit soort spullen,al vele jaren hetzelfde.......toch.

    Liep vorige week bij mijn bloemist naar binnen omdat ik cadeaus voor mijn zus haar verjaardag ging kopen en daar zag ik wel het een en ander naar mijn gading voor Kerst, moet binnenkort maar weer eens terug daar.

    Gezellig Sinterklaas feest op school en het zullen vast leuke foto's worden van jou hand en camera!!!
    Fijne avond en lieve groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuincentra hebben altijd, maar zeker in deze tijd aantrekkingskracht op mij. Leuk al die kerstsferen. Fijne sint morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Wat een diversiteit aan kerstdecoraties weer. Het lijkt wel of het elk jaar meer en meer moet zijn in de tuincentra.
    Heel bijzonder om zo eens te bekijken allemaal maar zelf ga ik toch voor de wat rustiger sfeer.
    Leuke post was dit weer Jolanda, ik wens je een heerlijke dag op school tijdens het sint-feest...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dag als huisfotograaf van de sint.. een erebaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello,

    Wat een heerlijke sfeer plaatjes!!

    Fijne sinterklaas avond,

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt vast genoten vandaag, met de Sint op pas langs al die klassen..heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke plaatjes, ik kom helemaal in de stemming. Rond deze tijd is er voor mij niets leuker dan kerstmarkten af te struinen.

    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen

Supergezellig dat je een berichtje achterlaat, thanx!
Lieve groetjes, Jolanda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...